EbickNgoma's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 9

Question sur les points

A tous les Guides Locaux / Local Guides
Je vous salut et suis heureux de faire partie de cette grande famille qui contribue a ce que ce monde soit apprécier et connu de tous grâce a nos contributions...
Je fais partie des photographes Agréer au Programme Google Trusted et contribue assez sur Google Street View, cependant je suis entrain de réaliser que mes contributions sur Street View ne sont pas pris en compte sur Maps...
Je voudrais avoir la confirmation
Est ce que les publications sur Google Street View sont prises en compte sur Google Maps?

Merci

Ebick Ngoma
Abidjan, Côte d'Ivoire
4 comments

Accepted Solutions
Level 9
Solution

Re: Question sur les points

Merci pour le lien @ErmesT

Est-ce que je reçois des points pour le programme Local Guides en téléchargeant des photos à 360 degrés?

Oui, vous pouvez gagner des points en téléchargeant des photos à 360 °, ainsi que des photos à plat, vers des lieux commerciaux et des établissements spécifiques via Google Maps. Nous vous recommandons de visiter le centre d'aide pour connaître les étapes de téléchargement des photos.

Do I get points for the Local Guides program by uploading photos to 360 degrees?

Yes, you can earn Points by uploading photos to 360 ° and pictures flat to commercial places and specific institutions via Google Maps. We recommend you visit the help center to know the steps to download pictures.

 

Merci pour la replique a toi aussi @Masbi

Ebick Ngoma

View solution in original post

Level 9

Bls: Question sur les points

my brother
welcome to the local guide connect, if you can post it in give a photo and a clear description so that read more understand what you mean.

continue to contribute on connect and google maps
success for you, your family and your career

cheers

Level 9

Bls: Question sur les points

my question is :
The 360 Photos that I publish on Google Street View are they counted in point in Google Maps?

Ebick Ngoma
Connect Moderator

Re: Question sur les points

Hi, @EbickNgoma

You are welcome with your question.

Here an excerpt from the Street View Trusted Photographer program FAQs

 

Do I get points for the Local Guides program by uploading 360 photos?

Yes, you can earn points by uploading 360 photos, as well as flat photos, to specific business places and establishments via Google Maps.

 

Ermes

Level 9
Solution

Re: Question sur les points

Merci pour le lien @ErmesT

Est-ce que je reçois des points pour le programme Local Guides en téléchargeant des photos à 360 degrés?

Oui, vous pouvez gagner des points en téléchargeant des photos à 360 °, ainsi que des photos à plat, vers des lieux commerciaux et des établissements spécifiques via Google Maps. Nous vous recommandons de visiter le centre d'aide pour connaître les étapes de téléchargement des photos.

Do I get points for the Local Guides program by uploading photos to 360 degrees?

Yes, you can earn Points by uploading photos to 360 ° and pictures flat to commercial places and specific institutions via Google Maps. We recommend you visit the help center to know the steps to download pictures.

 

Merci pour la replique a toi aussi @Masbi

Ebick Ngoma