ValeriaA_'s post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Connect Moderator

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

Gracias por el tag @MaxWalsh@TraciC, descontamos que este año vengas a Buenos Aires jajajaja el calendario 2018 es muy largo y hacemos lugar para ti en todas las Meet-Up en Buenos Aires, si puedes apuntarte para el 21 de Abril para el "36 Photo Walk 2018" estamos preparando todo para ese dia, sería buenísimo, sino cuando puedas. Buenos Aires es una ciudad que enamora a todos los visitantes y siempre regresan. 🙂

 

Max me encantaron las fotos que compartieron son muy lindas, compartan un vídeo 

 

Saludos Farid

Googler

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

Another fun evening out for us, @MaxWalsh and @FaridTDF? Where's Luis? 🙂 


Note: Due to the volume of private messages Googlers receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!.
Connect Moderator

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

@Luisla, en estos momentos seguro que está con los temas del campo, la soja y eso @TraciC, pero también contamos con el para juntarnos en alguna cervecería  🍻 jajajaja 

 

 

Level 10

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

Thanks @Sagir for your valuable support! We really had a good time 🙂

 


@Sagir escribió:

So amazing pictures... from the smiles I know you guys had fun filled meet up.,, keep it up @ValeriaA_ @Jesi @santiagoirale @MaxWalsh @Johasanc @Ricardolopez and all the very participants of the meet up..

I love the pictures of the cathedral. 


 

Argentina | Follow me on Maps! | IG
Level 10

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

Gracias @FaridTDF! Fue un recorrido interesante, la pasamos muy bien 🙂

 


@FaridTDF escribió:

Que buena reunión que tuvieron @ValeriaA_, los felicito 👏😀,  un recorrido muy importante el que realizaron y unas fotos muy hermosas. 🍀

 

Saludos Farid


 

Argentina | Follow me on Maps! | IG
Connect Moderator

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

Looks like you all had a great day @ValeriaA_. I recognize a familiar face (Hi @MaxWalsh!). Glad to read you are planning more meetups in your community this year.  You have both @TraciC and @FaridTDF happily excited for more!

 

Keep up the great work!

 

Cheers,

Karen

Level 10

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

Thank you @KarenVChin for your nice words! We really had a great time and I'm looking forward to all our upcoming meet-ups 🙂

 


@KarenVChin escribió:

Looks like you all had a great day @ValeriaA_. I recognize a familiar face (Hi @MaxWalsh!). Glad to read you are planning more meetups in your community this year.  You have both @TraciC and @FaridTDF happily excited for more!

 

Keep up the great work!

 

Cheers,

Karen


 

Argentina | Follow me on Maps! | IG
Level 10

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

Hi @KarenVChin, it's great to meet you. I hope to see you soon (In October) Hahaha

Instagram  |  Facebook  |  Twitter  |  Web Page  |

Level 9

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

Me gustaria ser parte de la proxima reunion, me gusta caminar y explorar... tengo 40 años y a pesar de que he recorrido muchas zonas de Buenos Aires, aun no he recorrido la manzana de las luces ni el interior del cabildo.

Connect Moderator

Re: [RECAP] Buenos Aires Histórica

Hola @Soarele, bien venido a Connect, este próximo sábado, tenemos un recorrido fotográfico por la Plaza Serrano en Palermo,

 

aquí puedes apuntarte a ella 👇

https://maps.google.com/localguides/meetup/the-36-walk-buenos-aires

 

Fíjate podrás conocer a varios Local Guides de Buenos Aires.

 

Saludos Farid