FaridTDF's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Someone from Chiclayo in Peru :)

friends local guide of Chiclayo or Peru, open here 🙂

Level 9

Re: Someone from Chiclayo in Peru :)

Hola Kikesoft de seguro vas a encontrar a muchos Local Guides de la rica Chiclayo, lo mejor es que te des una vuelta por el topic de Local Guides Perú. 

 

Foro de Local Guides Perú

 

Saludos 

 

Lord Alukard
Level 8

Re: Someone from Chiclayo in Peru :)


@AlukardGT wrote:

Hola Kikesoft de seguro vas a encontrar a muchos Local Guides de la rica Chiclayo, lo mejor es que te des una vuelta por el topic de Local Guides Perú. 

 

Foro de Local Guides Perú

 

Saludos 

 




Level 7

Re: Hilo para los Local Guides de Peru

saludos a todos en lima, soy venezolano pero estoy aca desde hace ya un buen  tiempo espero poder seguir colaborando 

Level 8

Re: Hilo para los Local Guides de Peru

Saludos desde Lima, me agrada conducir y conocer lugares nuevos cada vez que se dá la oportunidad. como todos ustedes uso mucho el google maps y apoyo activamente para mejorar esa valiosa herramienta.

Level 2

Tell me about Lima

Hi guys. 

Any tips what to do in surroundings of Lima?

Dangerous zones for tourists 

is it safe to ride a motorbike? 

Top 5 must see up to 100km around Lima?

if I want to see mountains - what should I see?

i have 10 days - fill it by unforgettable experiences!

thanks! 

Former Google Contributor

Re: Tell me about Lima

Hi @JerryEndrst

Welcome to Connect!

 

Have you tried Search The Community? In the @FaridTDF's Thread for the Local Guides of Peru I am sure you will find fellow Local Guides ready to help you. Please note that I've merged your post there.

 

Since you're new to the community, you might want to share a bit about yourself and get to know others in our monthly Introduce Yourself topic. You can also read the Welcome to the new and improved Connect forum!. In What makes a good post? you'll find some great tips that will help you to get started.

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!
Level 7

Re: Hilo para los Local Guides de Peru

Hola! soy de Santa Anita, Lima... Voy a participar mas activamente en el foro y en el programa Local Guides... Espero contar con su apoyo... ¡¡¡Saludos!!!

Level 7

Re: Hilo para los Local Guides de Peru

Saludos a todos y un abrazo fuerte:

 

De repente deberíamos compartir alguna actividad, no se. Crear un álbum en común o planificar viajes para llenar éste hilo con las aventuras y experiencias de todos los que tienen su ruta por nuestro país.

Nada, es una propuesta, los escucho (o leo).

Parabienes!

Level 10

Re: Hilo para los Local Guides de Peru

Un gusto, saludos!