clembsh's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 2

Annuler modification google maps?

Bonjour, j'ai accidentellement modifié un lieu sur google maps en voulant en modifier un autre. Comment puis-je annuler ma démarche?

Chaussée d'Ixelles 299, Ixelles, Belgium
3 comments
Connect Moderator

Re: Annuler modification google maps?

You cannot take an edit back @clembsh if the edit is applied then after you get notified, edit it again and change it back. Be careful to avoid multiple edits normally as it can affect your trust score and may lead to "not applied".

 

Regards Paul

Former Google Contributor

Re: Annuler modification google maps?

Bonjour @clembsh,

 

Je crains qu’il n’existe aucun moyen d’annuler une modification effectuée via Google Maps. S'il s'agissait d'une modification inappropriée, l'équipe de Google le refuserait.


P.S.: Actuellement, nous travaillons à trouver un moyen de rendre cette option disponible pour tout le monde. Si tu désires être tenu au courant régulièrement des informations relatives à ce sujet, merci de te souscrire à cette conversation.

 

A bientôt,

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Connect Moderator

Re: Annuler modification google maps?

Bonjour @clembsh, voici un article que j'ai écrit sur she sujet

 

Best Practice: Correcting errors you accidentally made
https://www.localguidesconnect.com/t5/Mapping-Your-World/Best-Practice-Correcting-errors-you-acciden...

Check out LetsGuide Podcast | #LGCTM | Please always @Mention me so I see your reply