Hi @Myrsan23 ,
This is a cute photo, I love the doggie! Wow the building is quite tall indeed.Do you have other photos of it? It’s probably exciting to live in this skyscraper? It would be amazing to see more photos from Buenos Aires.
Thanks for sharing!
Hola @DanniS si tengo varias fotos del rascacielos, vivir allá arriba es para personas que no sufran de vértigo , el perrito se llama bruno, soy nueva aquí y no se sé si se pueden publicar varias fotos o solo una. Gracias por tu mensaje.
@Myrsan23 That looks amazing! Thanks for taking time to share more.
You can definitely include more photos in your post, you can check Uploading a photos on Connect and just add as many as you want. If you need any help with anything, let me know. Enjoy Connect!
@Myrsan23 no se si sería capaz de subir a semejante gigante, me parece que me daría mucho vertigo, de cuantas plantas estamos hablando? Hay algún mirador en el ático?
Hola @HUMBERTO_V , tiene 54 pisos y es hasta ahora el edificio más alto de la ciudad y del país, tiene un mirador en el piso 54 que se llama Alvear observatory y se puede apreciar una vista panorámica de 360 grados de la ciudad y del rio.