Alla är värda en andra chans!

Alla är värda en andra chans!

Restaurang Sala Thai

Centralplan 29, 111 50 Stockholm, Sweden

March 31, 2019 @ 12:00 (CEST)

Vadå en andra chans, tänker ni? Jo, jag tänker att det finns så otroligt många olika orsaker till dåliga betyg. Det kan egentligen bara ha med väldigt mycket otur att göra eller så är stället helt enkelt bara uselt. Men ett som är säkert är: Vi måste kolla om det stämmer och helt enkelt ge dem en ny chans! Jag har valt de restauranger, som ligger inom ett område som det är enkelt att ta sig mellan till fots, som har de sämsta betygen i kategorin “budgetrestauranger”. Ställena vi besöker är: :slight_smile: Da Capo Restaurang City (2,3/5) Olof Palmes gata 16, 111 22 Stockholm :slight_smile: Il Forno con Tapas (2,4/5) Vasagatan 7, 111 20 Stockholm :slight_smile: Terrys Restaurang (2,5/5) Beridarebanan 1, 111 51 Stockholm :slight_smile: Restaurang Sala Thai (3,1/5) Centralplan 29, 111 50 Stockholm När vi traskar mellan de olika ställena så tänker jag att vi kan passa på att “map:a” det vi passerar. Vi möts på Sala Thai, Centralplan 29 och tar helt enkelt restaurangerna i ordning om betyg från högst till lägst. För att göra det hela så enkelt som möjligt så ordnar jag med att betala för maten vi beställer och sedan delar vi på den totala notan (jag antar att de flesta har Swish). Allt handlar om rätt attityd så jag tror nog att vi ska kunna få ut något bra av alla våra besök och om inte annat få en rolig dag tillsammans! Välkomna!

OSA här

46 Likes

Hi @Linnea ,

Thanks a lot for the Meet-up!

We wish you great time there and you can share a recap from the Meet-up with us! This way the other Local Guides can see how was it.

1 Like

@PoliMC Thank you! I will definitley share a recap afterwards :slight_smile:

2 Likes

Hi @Linnea ,

Thanks a lot for the reply!

We wish you a successful Meet-up and have a great day!

1 Like

@PoliMC I wish you a great day too and a lovely weekend!

2 Likes

@Hasan-Rashed @knyberg @Danarchist @LindenB @davirasm @PerC

Hej på er! Jag ska hålla ett meet-up den 31a mars och det vore toppenkul om ni ville komma! Klicka på länken här så kan ni läsa mer om meet-up:en och även anmäla er om ni tänker haka på. Skulle ni undra över något eller bara prata så kan ni alltid skicka ett privat meddelande här på Connect. Ha det så bra!

2 Likes

Hi @user_not_found ,

Just as a reminder that you can tag Connect members in your posts by writing @ before their name so they can receive this way a notification and know that you are trying to communicate with them directly.

Hej! Låter kul ska försöka hänga med. Om inte annat lär man ju bli mätt iaf. :smiley:

1 Like

@Pembry Kul att du vill haka på! Hoppas du har tid :slight_smile: Och ja, vi lär bli ordentligt mätta. Hahaha!

1 Like

Hej Linnéa!

Verkligen en jättekul idé med detta meet up. Jag tycker det låter spännande och skulle gärna vara med. Men jag bor i Göteborg och kommer nog att ha svårt att få till det med att komma till Sthlm.

Men som sagt, jag gillar din idé och skulle gärna låna den för att göra något liknande i Göteborg.

/Johan

1 Like

@Elfvenfrost vad roligt att du gillar min idé! Självklart ska du låna den och göra meet-ups även i Göteborg :blush: kul att se fler svenskar här!

1 Like