Anonymous's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Anonymous
Not applicable

Nouveau, sur ce forum, je suis.

Bonjour à tous,

cela fait quelques temps que je suis local guide et j'arrive sur ce forum.

Je suis photographe et voyageur. Je ne vais quelques part que s'il y a de jolies photos à y faire. Mais notre planète est si belle que du coup, je voyage beaucoup.

Voici une des photos ramenée de Madère, en Décembre 2018.

A cette saison, l'île aux fleurs perd un peu son surnom. Par contre, on y gagne sur la météo et sur la quantité de touristes.

20181217-Madeira-147-3280x4928.jpg

13 comments
Anonymous
Not applicable

Voyage photographique à Madère

Je vous propose de visualiser le potentiel photographique de Madère

https://spark.adobe.com/page/8lzONAyrCNQHe/

20181217-Madeira-109-5581x2701.jpg

Connect Moderator

Re: Voyage photographique à Madère

Those are some lovely images @Anonymous to make your posts look nice and encourage people to click to open its good to include one photo directly on the post. I feat not many people will visit your spark page because they don't know how nice your images are.

 

I had not thought of using Spark in this way, quite an interesting result.

 

Regards Paul

Anonymous
Not applicable

Re: Voyage photographique à Madère

Merci du conseil.

J'ai modifié mon post afin d'y mettre une photo.

Bonne nuit 🙂

Connect Moderator

Re: Nouveau, sur ce forum, je suis.

Welcome @Anonymous thanks for sharing the beautiful image.

Level 9

Re: Voyage photographique à Madère

Amazing view,

Thank you for sharing with us @Anonymous

Why not share some information about this place.

Google Moderator

Re: Nouveau, sur ce forum, je suis.

Hello @Anonymous,

Welcome to Connect!

 

I love your photos of Madeira. How was your trip and what did you like the most there? This island is definitely on my bucket list of places to visit. 

 

I would love to hear more about it and your experience there. If you add a bit more details to your post it can be appreciated even more by other Local Guides, and can drive more interaction.

 

Posts with more content and good photos have a good chance of being featured or chosen for a Friday Favorite post. You can check out What makes a good post? for some great tips.

 

PS. I merged your previous post here, as they share the same topic.

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Anonymous
Not applicable

Re: Voyage photographique à Madère

Merci de vos commentaires.

J'ai tendance à penser qu'une photo vaut des centaines de mots, alors qu'aurai-je à rajouter?

Maintenant, si vous avez des questions précises, je me ferai un plaisir d'y répondre. :-))

Former Google Contributor

Re: Voyage photographique à Madère

Bonjour @Anonymous et bienvenue sur Connect!

 

Merci infiniment d'avoir pris le temps de partager cette beauté avec nous et je pense que tu es au bon endroit, car Connect est spécialement créé pour des personnes comme toi qui adore voyager. 🙂


À bientôt et n'hésite surtout pas à te présenter à la communauté.

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Anonymous
Not applicable

Re: Voyage photographique à Madère

Bonjour Claudia,

la présentation a déjà été faite dans un autre post.