NirmalTeja's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Re: Android user or iOS user


@NirmalTeja wrote:

Hello Local guides are you Android user are iOS user? Which mobile company you are using?


I use both iOS & Android :))

 

Cheers

Connect Moderator

Re: Android user or iOS user

I use iOS, but for maps is better Android! 😉

https://goo.gl/maps/6ascMbAtC6r
Level 8

Re: Android user or iOS user

Dear @NirmalTeja I use Android phone "Xiaomi Note 4X"

 

Level 9

Re: Android user or iOS user

Thank you @bdmafuz for your answer...

Level 9

Re: Android user or iOS user

Nice @Badruddeen sir  using both...

Level 9

Re: Android user or iOS user

Hello @TorM Thank you for your reply....

Level 6

Re: Android user or iOS user

Yo soy usuario de Android en mi celular, y de Windows en mi PC. Tambien la compañia de celular que uso, es TIGO. Gracias

Level 10

Re: Android user or iOS user


@NirmalTeja wrote:

Hello Local guides are you Android user are iOS user? Which mobile company you are using?


Hello @NirmalTeja. I'm from Bengkulu - Indonesia. I'm happy using Android OS and OPPO Neo 7. 

Friendly greetings, Adrian. 

Adriansyah PuteraFlickr
Connect Moderator

Re: Android user or iOS user

Hola @NirmalTeja es interesante la consulta pero quizás es un poco corta en el sentido de que en que sentido sería la consulta ??🤔

 

Yo en particular utilizo las cuatro plataformas Android, con ml Motorola, iOS con mi iPhone 📱, la PC con la notebooks 💻 y la Mac con la vieja Mac Mini 🖥 , en este sentido podemos comenzar a preguntar como  es trabajar o con que plataforma me siento más cómodo trabajar.  😎

 

El uso de casi el 90% al 95%, es con iOS. Lo considero más fluido en el cambio de pantalla y de App, de echo tengo todas las App de Google en el escritorio del móvil 📲

 

Si puedo llegar a tener un Pixel II quizás cambie Mi punto de vista veremos 📞 

 

Con respecto a la prestadora de servicios móviles, ahora tengo Claro antes Telefónica, las dos prestadora son igualmente de malas, la infraestructura instalada no es tan buena por lo menos en la Tierra del Fuego de Argentina.

 

DF80A891-C1DB-42A1-B29C-3BCC9C41C61C.jpeg

 

 

 

Y a ustedes que les gusta más de una y otra plataforma 

 

 Saludos Farid

 

 👇

For the case that has difficulty, in reading my answer, in the upper right part of the screen, in the drop-down menu of languages, you can select the language, in which you want to read the post.