TraciC's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 4

Re: De 412 puntos a 228 puntos, vale la pena?

Bueno, os comunico que conmigo ya está solucionado.

Es algo temporal que supongo que irán haciendo poco a poco.

 

Un saludo y gracias!

Level 4

Re: Known Issue: Drop in points (updates shared here)

Yay, my points are back too! Thanks to whoever fixed the bug, although I imagine they just got Jeff Dean to glare at the code until it sheepishly fixed itself.

Level 10

Re: About My Points

My points were restored !!!!!! Happy... 

Thanx everyone for your support !!!


@ThivHari wrote:

I had 3700 plus points... Today morning when I was marking another place for map, I saw my points were down to 2660.. More than 1000 points are disappeared...

Places with answers were down from points. I worked really hard to get this amount of points less than a year, and I feel so bad...

Can anyone explain this... Thanx.. much appreciated.. 


 

Level 10

Re: About My Points

Level 7

Re: De 412 puntos a 228 puntos, vale la pena?

Buenas,

 

También se me ha solventado. Se vé que es algo temporal. Si es cierto, que entre que ocurre la incidencia y lo arreglan los puntos que has acumulado no aparecen. Supongo que será otra incidencia, pero como en mi caso han sido sólo 48 horas, tampoco es una cantidad reseñable.

 

Saludos,

 

Leandro

Level 7

Re: De 412 puntos a 228 puntos, vale la pena?


LeandroM escribió:

Parece ser que ha vuelto a ocurrir, de 550 y pico me acaban de pasar a 368. Uff.


BillieT escribió:

Si le ha ocurrido a tanta gente, seguramente sea un error de la aplicación debido a una actualización reciente o algo, seguro que pronto está arreglado


 


Buenas,

 

Se me ha solventado. Se vé que es algo temporal. Si es cierto, que entre que ocurre la incidencia y lo arreglan los puntos que has acumulado no aparecen. Supongo que será otra incidencia, pero como en mi caso han sido sólo 48 horas, tampoco es una cantidad reseñable.

 

Saludos,

 

Leandro



Level 9

Re: Known Issue: Drop in points (updates shared here)

Hi @TraciC, My lost points has been added in my Contributions.

 

 

Thanks

Level 8

Re: Known Issue: Drop in points (updates shared here)

My points have been fulltime restored. Thank you very much!

Level 8

Re: De 412 puntos a 228 puntos, vale la pena?

Hi @Leandrofotos360,

 

 

If I can divide the whole process into stages:

 

1.  Stop further damages

2.  Restore to last know good state

3.   Re-roll changes during stage 1 & 2

 

I think we are at Stage 3 and I see no reason why those in-between contributions cannot be re-rolled.

 

 

Level 7

Re: 130 points perdus sans explication !!

Aujourd'hui j'ai récupéré tous mes points comme par magie, le problème semble se résoudre