Hello,
I think a found a new bug is the system…
When i see my lists i am making it says i have no places visited… but i visited them all… how is this possible?
Is this gonna be solved?
Check pictures please
Hello,
I think a found a new bug is the system…
When i see my lists i am making it says i have no places visited… but i visited them all… how is this possible?
Is this gonna be solved?
Check pictures please
Actually @De_Rouck_Sidney I have noticed exactly the same snce a long time, so the problem is certainly not new.
Tussen haakjes: als je graag met andere Nederlandstalige local guides in contact komt, dan kan dat via deze Facebook-groep.
@JanVanHaver hey bedankt Jan dacht dat ik hier de enigste Nederlandse was.(of toch zo goed als)
Heb de indruk dat bugs niet opgelost worden en alles op de lange baan geschoven worden. Precies of we zitten in een soort van experiment.
Begint meer en meer op de Belgische regering te lijken hier
de problemen worden enkel maar opgeschoven en automatische antwoorden worden gegeven zonder veel oplossingen. Updates die gebeuren zijn meestal waardeloos, zoals het veranderen van de kleuren van de badges waar niemand op zat te wachten! ![]()
Bedankt voor de link, ik heb mij lid gemaakt! ![]()
Es cierto, no es un problema nuevo, a veces me sucede, es más hoy me pasó haciendo una lista de un lugar que visité recientemente @De_Rouck_Sidney
@De_Rouck_Sidney sommige bugs worden heel snel opgelost, bij andere vraagt men zich af of er ooit wel een oplossing zal komen. Dat geldt trouwens ook voor feature requests en ideeën die we met z’n allen via Idea Exchange doorsturen. Een belangrijk principe daarbij is dat er gekeken wordt naar hoeveel Maps-gebruikers door een bepaalde aanpassing/bug betroffen zijn, wat er meestal toe lijdt dat eerst de zaken aan bod komen die een impact hebben op veel gebruikers.
En aangezien noiet zo heel veel mensen zich bezig houden met het maken van lijsten, vrees ik dat alles wat daarmee te maken heeft al snel vrij laag op de lijst belandt.
Goed dat je bij de FB groep bent aangesloten, want binnenkort vindt er opnieuw een virtuele meetup voor Nederlandstalige local guides plaats. De datum zal daar snel gemeld worden!
The problem is when people find your public list, and they see you only visted 1 or 2 from the 20 places by example, they will think you review without beeing there… so they will think your an amateur…
When go to the place on maps and u click that u have been there manualy it has also no impact on the total amount visited places in the list so thats a bug in a bug… it must be solved in urgence.
We put our free time in building google maps to make a fool out of us… none of this is logic.