My Helsinki!

We have in Helsinki big glowing in dark stand “My Helsinki” that often change places where you can found it. It’s kind of fun attraction for everyone.

The picture was taken at kansalaistori/ Nation square. And on the background is Finnish, The Parliament House.

26 Likes

Moikka @MikkoTyllinen

Tervetuloa Local Guides- ohjelmaan! Ihanaa, että jaat kuvia Helsingistä! Täällä ei hirveästi suomalaisia näy, mutta aina silloin tällöin piipahtaa joku mahtavan kuvan kanssa. Minulla on myös kuva #MyHelsinki kyltistä, jonka otin viime jouluna.

Asutko itse Helsingissä vai olitko vain käymässä? Voit kertoa enemmän itsestäsi Introduce Yourself February 2020 -artikkelissa ja tutustua muihin.

Suurensin myös kuvasi, jotta näyttää paremmalta. Kiitos ja toivottavasti viihdyt meidän sivuilla. :slightly_smiling_face:

4 Likes

Moikka @DanniS

Kiitos! On hienoa liityä tähän sivustoon.

Niin mä muistan toi kyltti oli joku aika sitten siellä. Se on niin jännä kun sitä siiretään paikasta toiseen, eikä koskaa tiedä missä voi löytä sitä seuravalla kerralla kun näet sitä!

Kyllä asun Helsingissä ja yritään esitää koko mailmalle meidän hieno pääkaupunkimme!

Kiitos, täytty viellä oppia käytämään tätä sivustoa, välilä omituisa jutuja tapahtuu! Muutta se on hauskaa! :slightly_smiling_face:

2 Likes

@MikkoTyllinen

Mahtavaa! Pikku hiljaa kun selaa sivua niin alkaa ymmärtämään. Itse olen myös yrittänyt kertoa enemmän Suomesta ja Helsingistä, mutta olisi vielä mahtavampaa saada muitakin jakaamaan kuvia pääkaupungista. Joten odotan innolla jotain uutta. :blush:

Helsinki on upee, kaikki rakennukset ja arkkitektuuri ja tuntuu, että se muuttuu koko ajan. Viime kerrasta on niin pitkä aika, että suunitelmissa on tulla kesällä vierailemaan. Ulkomailla tulee niin ikävä yksinkertaisia suomalaisia asioita, kuten ruisleipä! :smile:

1 Like

@DanniS

Siisti Henkisin kesällä on parhaimmillaan! :blush:

Joo tälä rakenettan aika paljon!

Missä sä asut, jos saisin kysyä?

Viellä yksi kysymys onko mä ymmärtänyt oikein tämä sivu ei tue 360° valokuvia?

3 Likes

@MikkoTyllinen

Se onnistuu vähän mutkikkaammin. Eli yritän neuvoa muutamilla kuvakaappauksilla. 360 kuvasi täytyy olla jo Google Mapsissa, josta menet kuvaan kohtaan ja kolmesta pisteestä valitset Share or embed image.

Sen jälkeen näät seuraavat kohdan, josta valitset Embed a map.

Kun olet valinnut Embed a map, se antaa sinun kopioida HTML linkin ja vierestä valita kuvan kokoa.

Tämän jälkeen siirryt Luo uusi aihe, ja kohtadsta HTML liität kyseisen linkin ja 360 kuvan pitäisi ladata kenttään.

Toivottavasti nämä ohjeet auttavat ja jos sinulla on jotain kysyttävää, niin autan mielelläni. :slightly_smiling_face:

2 Likes

Kiitos vinkistä @DanniS

Olen tehnyt tarkalleen kuin sinä neuvonut. Kuva ilmesty mutta sen jälkeen kun paina nappi Preview tai Publish Julkaisu ei mene läpi kuva katoa ja ilmesty joka kerta error teksti
Kaiken järjen mukaan se pitäisi toimia, copy paste kuten sinä mainitsit… tai pitäkö kuitenkiin jotenkin viellä HTML kielellä erotela kuva… se ei vaan toimi, kokeilin monila eri tavala julaista, ei mene läpi!

se ehkä voisi olla tämän sivun jonkilainen error en tie…

1 Like

Moikka @MikkoTyllinen

Huomasin juuri Street View- teamin sivuilla, että ovat kommentoineet kyseisestä ja lopputulos on, että ovat poistaneet mahdollisuuden turvallisuusriskistä.

Pahoittelen, että annoin vääriä ohjeita, mutta en ollut itse tietoinen muutoksesta. Pidämme kuitenkin yhteyttä jos tulevaisuudessa on mahdollisuus ladata 360- kuvia.

Kiitos.

1 Like

Moikka @DanniS

Hyvä tiettä, se on valitettava mutta kiitos kaikesta! :slightly_smiling_face:

2 Likes

Hello @MikkoTyllinen

Helsinky, the capital of Finland, a peaceful and prosperous country, a country with a small crime rate, a country with a small economic gap (Gini ratio), in my dream I want to tread the earth of Helsinky, hopefully it will be achieved, thanks for your sharing

2 Likes