É possível contatar moderator através de mensagens privadas?

Não consigo me comunicar com você @Bobiisha .

10 Likes

Your question is not clear @Leonardonovais
Can you elaborate your query further?

By communicate, do you mean sending a private message?
That’s not a preferred way to contact a moderator.

You have tagged the Google moderator already. Undoubtedly, that will generate a notification & grab attention.

2 Likes

Entendi, sou novo por aqui, foi o moderador que me indicou postar minhas fotos aqui, mas estou perdido, não sei muito como funciona, mas acho que aos poucos vou aprendendo. Muito obrigado por responder.

Welcome onboard, @Leonardonovais

She was inviting you to add some more content on your post. The meaning is that Connect is not a place where to just drop a photo. We are Local Guide, we know the places and we share with others our experience of them. For example, you posted a photo about diving. How is diving in that area? What would you suggest to other local guides who wants to do the same in there? Anything else that we need to know about diving in there.

This is the kind of contents that we add on a post. That’s one of the reason why we are Local Guides

1 Like

Bom dia @Leonardonovais ,

Obrigada por contatar-me. A coisa é que comunicamos com os Local Guides somente no Connect. Pode contatar-me sempre quando coloca @ em frente do meu nickname, como fez agora. Eu sempre estou à disposição para quaisquer dúvidas que tenha, mas devido a volume grande de mensagens privados, não temos oportunidade de respodner. Por favor quando tenha pergunta, usa seu post para fazê-la.

2 Likes

Muito bom dia @Leonardonovais ,

Tinha editado o o título do seu post para que fique claro qual é a dúvida.

Cumrpimentos,

3 Likes