DanT-DK's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Re: Local Guides Denmark

Haha.... Det vil jeg helt sikkert gøre 😊 Hvilket 360 kamera har du købt? Jeg har et Samsung Gear 360.

Level 8

Re: Local Guides Denmark

Et Ricoh Theta V 🙂

Level 7

Re: Local Guides Denmark

Render lidt rundt på Nordvestfyn og Kolding og lader som om jeg kan tage gode billeder og ved noget om tingene.

Level 8

Sv: Local Guides Denmark

Danish and living in Slagelse. I've been a guide for a few years now, at level 7.

Jacob Nørgaard
Level 8

Sv: Local Guides Denmark

I'm a genuine Dane - Born in the north part of Jutland, been around but is now living in Vejle

I started Google Guide 2½ years ago and is on level 8 now - is mostly due to being a hobby photographer = a Trusted Photographer https://www.google.com/streetview/hire/

I always take a lot of pictures with my DSLR (and some with 360°) camera when traveling, so I have more than 15 mill views on my pictures.

(I'm alittle behind on posting them at the moment. Still have folders from Hamburg, Madeira, Vilnius, Malta and Berlin to edit, sort and post - but the weather has been to good to sit indoor and work with the computer this summer)

Level 8

Sv: Local Guides Denmark

Velkommen til, Peter 😊 Jeg er selv Street View Photographer. Jeg har fået en enkelt henvendelse fordi jeg stod på Googles liste - så det er ikke meget. Jeg ville gerne lave meget mere 365 men synes det er svært at få forretninger/virksomheder til at se ideen.

Kan se du er level 8. Det er jeg også men synes godt nok der er langt til level 9. Jeg har omkring 28.000 point og har ligget i slutningen af 20'erne længe. Men det er vel bare at tage billeder og anmelde hvor end man er... 🌝

Level 8

Sv: Local Guides Denmark

Hej Jacob! Jeg er level 8 og bor i Gørlev 😊 Dejligt vi er flere i vores område...

Level 7

Re: Local Guides Denmark

Hi guys,

 

I'm here as well. Representing Værløse and the surroundings 😉

 

Sincerely,

Henrique /quqdk

Level 9

Re: Local Guides Denmark

Hey Dan 😄

 

Odense her 😄

Former Google Contributor

Re: Local Guides Denmark

Hej Allesammen,

 

Dejligt at se nogle danske ansigter her på Connect. Jeg hedder Morten, og jeg er den danske Google Moderator her på siden. 

 

Jeg håber at se en masse aktivitet og gode opslag fra de danske brugere i fremtiden.

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!