JimiH's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 5

Copenhagen has been named "most cool city in the world", by Travel Planet

Copenhagen has just named "Most Cool City in the World" by Travel Planet. You can read about Copenhagen on Travel Planet here

I am born and have lived most of my life in Copenhagen, so I am very proud.

 

When I was a child Copenhagen was a very poor and ugly city (after danish standards), but in the last 20 years it has become a very hip, clean and nice city.

 

I now live in Viborg (another danish city), but I still work in Copenhagen

 

I hope I will see you there for a nice cold beer, or a cup of coffee 🙂

Jeg arbejder med online marketing i Danmark. Udover det så elsker jeg at opleve nye ting, og derefter give min anmeldelse af dem.
jimihove.dk - SEO-bureau i København, Fælledvej, København, Danmark
5 comments
Google Moderator

Re: Copenhagen has been named "most cool city in the world", by Travel Planet

Hello @JimiH,

Welcome to Connect.

 

I've released your post from our spam quarantine. Apologies for any inconvenience caused - our spam filters are sensitive and can be triggered by a myriad of functions. 

 

Since you are new in the community, here are some steps you can follow:

  • First, I recommend you read this topic it suggests the various ways to engage as a part of the community.
  • To make the most of your experience, you can take a look at the post in the Help Desk.
  • Please do make your subject as descriptive as possible when posting on Connect. You can review this post What makes a good post? which lays out the best practices for writing a good post on Connect.

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Former Google Contributor

Re: Copenhagen has been named "most cool city in the world", by Travel Planet

Hej @JimiH,

 

Dejligt at se et dansk ansigt på her på Connect, og jeg håber at se flere indenfor den nærmeste fremtid.

Jeg er selv fra Hørsholm nord for København, men er overordentlig stolt af hvad vores hovedstad har skabt sig af omtale udenfor Danmark.

 

Jeg kan se, at du ikke har slået så meget op herinde, så jeg vil opfordre dig til at introducere dig selv i vores månedlige introduktions tråd. Her kan du også lære andre Local Guides at kende. Tråden for November 2018 er netop skudt igang.

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Level 5

Sv: Copenhagen has been named "most cool city in the world", by Travel Planet

Thanks for the comments.

 

Is it legal to link to my own homepage, <REDACTED> ?

Jeg arbejder med online marketing i Danmark. Udover det så elsker jeg at opleve nye ting, og derefter give min anmeldelse af dem.
Former Google Contributor

Sv: Copenhagen has been named "most cool city in the world", by Travel Planet

Hi @JimiH,

Thanks for asking. 

 

Promotion of any kind is not allowed on Connect, so linking to your personal website will be considered spam. 

 

in this case I will redact your website. For more information please read the Local Guides program rules.

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Former Google Contributor

Re: Copenhagen has been named "most cool city in the world", by Travel Planet

Hej igen @JimiH!

 

Jeg skriver blot for at informere dig om at jeg har fjernet det danske sprog label du havde tilføjet til opslaget, da det jo som bekendt er skrevet på engelsk.

 

Disse "sprogtags" om man vil, bruger vi så folk kan finde opslag skrevet på deres lokale sprog. Du kan læse mere om det her, hvis det lyster - How do I find posts in my preferred language?

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!