Tushar_Suradkar's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Re: Accessibility for All - The Movement

Great work @Tushar_Suradkar  keep it up with same spirit ❤️ 

Level 7

Re: Accessibility for All - The Movement

very humble see u in this platform with lot if contributions 

Gadapwar Saiprasad
Level 5
Level 5

Re: Accessibility for All - The Movement

Hello@Tushar_Suradkar,

 

I want thank you for coming up with this great idea of Accessibility For All Program. Many a times we simply forget about differently-abled persons and many with different challenges.

 

Please bear in mind that this project is most welcome. I would like to join you friends, and therefore tell me more about it and how I can organize a meet-up with my fellow Guides in Zambia. What resources dies one needs to organize such an a Country wide event.

 

Victor 

Level 7

Re: Accessibility for All - The Movement

Sure@Tushar_suradkar. I will always like to be a part of Accessibility for all. Please🙏 proceed

Level 8

Re: Accessibility for All - The Movement

Agradeço pelas orientações @Tushar_Suradkar !

Quando vou em algum lugar, sempre procuro ver se tem cadeiras de rodas disponíveis para poderem usaremdurante a estadia da pessoa no local, pode ser qua a pessoa esteja momentaneamente sem condições de se locomover e precise de  uma cadeira de rodas por em determinado momentos. Qaundo faço as avaliaçõe gosto de destacar essa informação.

 

Um exemplo de foto que faço é esse aqui.

 

 

Cadeiras de rodas disponíveis em um supermercado.Cadeiras de rodas disponíveis em um supermercado.

Level 9

Betreff: Accessibility for All - The Movement

@Tushar_Suradkar ich kenne mich mit diesen Symbolen und deren einzelner Bedeutung nicht aus. Sobald ich eine Erklärung dazu habe stellt sich die Frage wo finde ich diese um sie zufügen zu können.