MAHMOUDALWAN's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Google Moderator

رد: هل تم اختراق ملفي الشخصي فانا لا اتابع احدا ولا يتابعني احد

Hi @MAHMOUDALWAN,

The team is working on this, but there's currently no update I can share with you. 

I will send you a private message with information on how to share the screenshot you mentioned with us. Thank you! 

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Level 10

مرحبا @DeniGu 

قمت بعمل المطلوب  ، واجهت بعض الصعوبات ،  ارسلت لك رسالة خاصة  ،  اتمني مراجعتها  ،  شكرا لاهتمامك .

محمود علوان ، مصر ، العاشر من رمضان.
Google Moderator

Hi @MAHMOUDALWAN,

Thank you, I received your message and forwarded the information you shared with me. Thanks again! 

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Level 10

كل الشكر  وبالغ الامتنان لك @DeniGu 

علي اهتمامك  .

... تحياتي الحارة لك .

Level 10

مرحبا @DeniGu 

لقد مر وقت  طويل ،  هل مازال الامر  رهن التحقيقات ؟  هل هو صعب لهذه الدرجة؟   انا انتظر اجابة ،  شكرا لسعة صدركم .

Former Google Contributor

السلام عليكم @MAHMOUDALWAN,

.شكرا لك لكننا ما زلنا نحقق في الامر وبمجرد حصولنا على تحديث، سنخبرك على الفور

.شكرا لك على تفهمك

Due to the high volume of private messages, Google Moderators do not read or respond to them. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator Thank you!

Level 10

شكرا للجميع 

شكرا  @BorrisS 

شكرا @DeniGu 

لكم كل الشكر علي الاهتمام  ،  اتمني لكم صحة جيدة  ،  دمتم بخير  .

Level 10

مرحبا

مرحبا @BorrisS 

مرحبا @DeniGu 

الكثير من الوقت مر ،  ومازال يمر ،  ولم احصل علي اجابات ،  انا حزين ، ومنزعج ،  هل من الطبيعي  ان نأخذ كل هذا الوقت ؟  هل الامر صعب لهذا الحد  ؟  

شكرا لكم جميعا 

Former Google Contributor

السلام عليكم @MAHMOUDALWAN,

.شكرا لك على صبرك وتفهمك

.لا يزال الفريق يحقق في هذه المشكلة، ومع ذلك، يمكننا أن نؤكد لك أنها لا تتعلق باختراق حسابك. حسابك على ما يرام

.قد يستغرق الأمر بعض الوقت حتى تعكس العدادات العدد الفعلي للمتابعين لديك

Due to the high volume of private messages, Google Moderators do not read or respond to them. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator Thank you!

Level 10

تحياتي الحارة لك عزيزي @BorrisS 

اتمني ان يكون حسابي نظيفا من اي متطفل ،

وللعلم انا كنت جالسا مع بعض اصدقائي من المرشدين المحليين وجربنا ازالة  ( المتابعين )  والذين ( تتم متابعتهم )  في حساباتهم  وكانت النتائج في العداد فورية ،  انا اؤكد لك ذلك ،  ومع ذلك شكرا جزيلا لك ،  وشكرا لفريق التحقيق ،   اتمني لك السلامة والصحة ودمتم جميعا بخير.