negrorodrigo's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

CREACIÓN DE Lugares o comercios de MALLS o Stip Centers. Estado: en REVISIÓN

E quipo Local Guides :
 

Hoping that everything is ok after the topic of the loss of points and / or photos ...

I am writing to COMMENT / CONSULT how the creation of NEW PLACES is resolved.

 

It happens that almost all new additions are almost all added almost instantly and others take about 48-72 hours at most.

 

However, there are some places, many coinciding with MALLS DIRECTIONS or STRIP CENTERS, where it is not incorporated in this way and remains in a status "

"Thank you. We are reviewing the information."
 
THERE IS A CASE where I have persisted, and has already been sent a couple of times and remains pending.

Personally I know the address, the phone and the web and still it has not been incorporated. I give the first example:
 
Floreria Paris : Flowers at home
 
[REDACTED] 
Your modification
Edited on Jun 12, 2017 · In revision
 
 
Greetings to all
Rodrigo González Jorquera
Avenida Américo Vespucio 1076, Maipú, Chile
3 comments
Level 10

Re: CREACIÓN DE Lugares o comercios de MALLS o Stip Centers. Estado: en REVISIÓN

Me pasa lo mismo, hay lugares que me consta la información por que la he verificado, y me dice después NO APLICADA. O lugares que cerraron, informo y no pasa nada.

Instagram  |  Facebook  |  Twitter  |  Web Page  |

Former Google Contributor

Re: CREACIÓN DE Lugares o comercios de MALLS o Stip Centers. Estado: en REVISIÓN

Hola!

 

Como explicamos aquí, incluso aunque estéis totalmente seguros, cada edición pasa por varios procesos de verificación y a veces puede incluso que necesitemos no aplicarlo para hacer cambios internos de cara a que se pueda aplicar posteriormente. El caso es que no deberíais tomaros el "no aplica" o "pendiente" como algo personal.

Local Guides Community Program Manager
Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. Thank you.
Level 8

Re: CREACIÓN DE Lugares o comercios de MALLS o Stip Centers. Estado: en REVISIÓN

Hola #LuisRg.

Gusto en saludarte. La mención se hace a estos puntos. Personalmente me dediqué a un mall en Santiago hace 2 semanas y pocos negocios se incorporaron quedando PENDIENTES y otros que llevan ya un par de meses en el mismo estado. No es un tema personal, pero tampoco hay claridad con el procedimiento de estos casos.

 

Saludos desde Chile

RGJ