ivicirillo's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 5

Mount Fitz Roy! El Chalten, Santa Cruz, Argentina

Hey guys! Today I want to share with you an Image that I took in El Chalten, Santa Cruz, Argentina. El Chalten is a small town between mountains, and its main attraction is the famous Mount Fitz Roy (3405 m). It is an incredible experience, you can do many walks on signaled roads, because this is the National Capital of Trekking! In each walk you can observe exciting landscapes. Hope you like it! Ivi 🌄Mount Fitz Roy, El Chalten, Santa Cruz, Argentina. @ivicirilloMount Fitz Roy, El Chalten, Santa Cruz, Argentina. @ivicirillo

 Pd: Sorry, I couldn't rotate the image! 

 

 

El Chalten, Santa Cruz, Argentina
5 comments

Accepted Solutions
Connect Moderator
Solution

Re: Mount Fitz Roy! El Chalten, Santa Cruz, Argentina

Si la foto la tienes en la galería de fotos de tu PC es más simple, ve primero con el Windows Explorer, hasta la foto, luego con el botón de la giras hasta que quede derecha, después elimina la que está y subes nuevamente a Connect la que está derecha 🙂

 

429184FC-A396-45CA-BC71-632DC490B58F.jpeg

 

 

Saludos Farid

View solution in original post

Level 7

Re: Mount Fitz Roy! El Chalten, Santa Cruz, Argentina

Hi @ivicirillo beautiful capture!

you can try capturing in landscape mode and post, then I am sure it will come in right a way, this is portrait mode if I am not mistaken?

 

Cheer 

 

Vasudeo 

Vasudeo
Connect Moderator

Re: Mount Fitz Roy! El Chalten, Santa Cruz, Argentina

Hola @ivicirillo, hermosa imagen la que compartiste, sugerencia edita la imagen y cuando la tienes editada allí la giras. 

 

4E3CF77D-9A1D-48AE-AF1D-3444E7573F1E.jpeg

 

 

8B9B8A09-B705-47CC-A5B6-DB8DC26C3016.jpeg

 31908F2D-039A-4AFD-8FFB-0871FBEFFB07.jpeg

 

 

 Fíjate si puedes 🍀, sino pides un poco más de ayuda 🙂

 

 

Saludos Farid

Level 5

Re: Mount Fitz Roy! El Chalten, Santa Cruz, Argentina

Hola Farid! Gracias por la ayuda! En mi galería la foto está bien, está derecha, pero cuando la estoy subiendo, automáticamente aparece rotada y no me deja modificarla. Decime si me falta hacer algo! Saludos, Ivi

Connect Moderator
Solution

Re: Mount Fitz Roy! El Chalten, Santa Cruz, Argentina

Si la foto la tienes en la galería de fotos de tu PC es más simple, ve primero con el Windows Explorer, hasta la foto, luego con el botón de la giras hasta que quede derecha, después elimina la que está y subes nuevamente a Connect la que está derecha 🙂

 

429184FC-A396-45CA-BC71-632DC490B58F.jpeg

 

 

Saludos Farid

Level 5

Re: Mount Fitz Roy! El Chalten, Santa Cruz, Argentina

Okey, muchas gracias!