ValeriaA_'s post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

@JustinAlexകോയി കോട ൻ aluva

Level 9

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

ആലുവ ഓർ ആൽവ 

https://www.localguidesconnect.com/t5/badges/userbadgespage/user-id/21203/page/1#
Level 8

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

Halwa ye malayalathil(local slang) aluva enn ezhuthan nokiyatha. pakshe google sammadikunilla. aaluva vit oru kali ella. athan angane itath @Sariga

Level 8

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

Yeah, very true @JibinPaul 😂

Level 3

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

Olá querida. eu gostei muito de tudo que li. Bem, eu também gosto muito de sushi. e tem muitos cariocas aqui que gostam também ( jajaja ) rsrsrs.

aqui no Rio de Janeiro -brasil- SOMOS BEM ABERTOS A CULTURAS, porém como você disse temos que fazer nossas adaptações né?! olha essas fotos sãoo do churrasco caseiro que nõ pode falto aqui no Rio domingo, em nossas casas kkk. não sei a origem do churrasco. mas outra coisa que ganha aqui no brasil de churrasco e do sushi acredito que seja a nossa bella pizza. todos aqui amam. bjinhos♥


 

1. SUSHI

 

WhatsApp Image 2018-02-18 at 20.54.43 (2).jpeg    WhatsApp Image 2018-02-18 at 21.03.27.jpeg
e sobre comida mexicana nunca comi mas quero muito experimentar.

 


2014-04-06 15.41.35.jpg2014-04-06 15.41.56.jpg

Level 10

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

Thanks for your kind words @NirajBhusal! 🙂

I sometimes eat chow mein at work, it looks tasty! MoMo looks really cool as well, what is it filled with?

 


NirajBhusal ha escrito:

Hello @ValeriaAumasque

Wow the foods look awesome in pictures and hope they are more tasty in real. Hope to taste the above foods someday with you. 

Here are some popular foods from Nepal too. Hope you will like them. 

ChowmeinChowmeinPani PuriPani PuriMoMoMoMo


 

Argentina | Follow me on Maps! | IG
Level 10

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

Hola @Norelis, un gusto saludarte! 🙂

Wow, realmente no tenía ni idea de la existencia de esa comida, menos aún que era tan común en una región de mi propio país, aunque lo entiendo por su cercanía con Chile. Muy buena foto, gracias por compartirla! Me encantaría probar el curanto alguna vez.

Saludos desde Buenos Aires 🙂

 

 


Norelis ha escrito:

Hola !! En la zona de la Cordillera de Los Andes en Argentina, es muy común la preparación de una comida de origen chileno: curanto. Su procedimiento es mys especial ya que se realiza un hoyo en el suelo y , sobre piedras calientes se colocan diferentes cortes de carne  y verduras. Luego se tapa con ramas y hojas típicas como pueden ser las hojas de nalca y por último, sobre unas telas que protegen toda la comida  echar paladas de tierra para que no se escape el calor. Al cabo de unas horas todo está en su punto justo y se puede degustar. Siempre el momento de destapar los alimentos es de gran expectativa. Generalmente se prepara para muchas personas. Lo recomiendo, es riquísimo. 444914535_0c87f6d7f9_b.jpg

 


 

Argentina | Follow me on Maps! | IG
Level 10

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

Thanks @ultra71! 🙂

 


ultra71 ha escrito:

Szia. Látta képet.és elolvastam az irásodat. Ennek alapján nagyon finom étel lehet. Üdv. Miklós.


 

Argentina | Follow me on Maps! | IG
Level 10

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

@antosmaman I also like to eat grilled salmon! Here it's common to eat it with potatoes. 🙂

 


antosmaman ha escrito:

Salmon Fish Steak grilled 


 

Argentina | Follow me on Maps! | IG
Level 10

Re: FOREIGN FOOD - What do you like to eat?

@ultra71 next time you write a reply in a post, check that there is a "photos" sign on the writing box. There you can search for your files and add the picture you want.

Hope this helps you!

 


ultra71 ha escrito:

Szia szia szép lány. A képek hozzá adásával nekem van az a gondom, hogy még nem tudom hogyan kell csatolni. Ezen problémát igyekszem javitani. Ha sikerül megtanulnom rögtön küldök képeket. Addig is minden jót. Szép napot. Tisztelettel  miki.


 

Argentina | Follow me on Maps! | IG