TiagoI's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 3

Guais locais em São Luis-MA

Bela cidade! Um Belo povo!

 

Foto-1-Revitalização-de-pontos-turísticos-dão-cara-nova-a-cartões-postais-de-São-Luís-1-1024x844.jpg12019841_762661917193947_5185031666143207612_n[1].jpggrupo-sao-luis-ma--angeltur-turismo-402398.jpg

 

Uma cidade considerada o centro do Maranhão com muitas belezas e cultura. Precisamos valorizar a beleza que esta cidade tem e outros tantos locais incríveis para se passar o tempo se divertem que não são conhecidos na Web! Sou novo na cidade, mas estou apaixonado por tudo que vi para agora!

São Luís - MA, Brasil
5 comments
Level 1

Re: Guais locais em São Luis-MA

São Luis, a ILHA DO AMOR !!

Level 6

Re: Guais locais em São Luis-MA

Sempre vejo pessoas de outros locais fazendo encontros e outras coisas, sendo ativos na comunidade. Será que tem mais gente que é Local Guider de São Luís por aqui pela comunidade?

Level 7

Re: Guais locais em São Luis-MA

AMO A ILHA 

JUAN PABLLO SANTOS DOS SANTOS
Level 6

Local Guides ludovicenses, onde estão vocês?

Sou novo no Connect e estou tendo dificuldades para encontrar Guias aqui de São Luís. Se tiverem interesse, apareçam! Vamos criar um grupo, marcar encontros. Temos muito o que explorar na Cidade dos Azulejos! Não acredito que eu esteja sozinho.

Former Google Contributor

Re: Local Guides ludovicenses, onde estão vocês?

Hi @LeonnardoBezerra and welcome to Connect!

 

I'm sorry for replying in English. I just wanted to let you know that I've moved your post in this topic, since you are looking to meet other Local Guides from Sao Luis. I hope that you don't mind.

 

Since you are new in here, I suggest you check out this post for tips about exploring Connect. If you have any questions, try searching the community first because chances are someone had that question before, or you can take a look at the posts in the Help Desk.

 

Cheers,

Klaudiya

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!