LuizDeFreitas73's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Former Google Contributor

Re: Experiência como Guias locais

Hi @iDanielJS and welcome to Connect!

 

I'm sorry that I'm replying in English, but one of the great things in Connect is that Google Translate is enabled across the platform.

 

Just so you know, I've moved your post to the relevant thread, so hopefully in here you'll find some Brazilian Local Guides from Santa Catarina. As you are new, I encourage you to go ahead and explore Connect and if you find a conversation that is of any interest to you feel free to jump in and interact with other Local Guides. You'll see that community members here in Connect are always willing to help and are very welcoming to the new members of the community. I also recommend you checking these very useful posts: Tips: Using Local Guides Connect and Tips: How Do I Search The Community.

 

Hope that this was helpful!

 

See you around and don't forget to have fun,

Klaudiya

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Level 6

Re: Brasil Guias Locais

Olá queridos guias locais do Brasil. Alguém aqui já recebeu alguma premiação por ser Guia Local. Se tiverem outros grupos de contato ou de formação/capacitação por favor me incluam! Felicidade a todos!

Former Google Contributor

Re: Brasil Guias Locais

Olá @criativobetinho,

Bem vindo ao Connect e prazer em conhecê-lo.

 

Eu gostaria de lhe informar que o programa Local Guides é um programa voluntário onde as pessoas participam porque querem ajudar outras pessoas através da plataforma do Google Maps.

 

Às vezes, existem Perks disponíveis e variam de tempos em tempos e de região para região. Depende de quem são os parceiros do Google. Também pode haver acesso especial e / ou antecipado aos recursos do Google. Você pode ler mais sobre isso na página de suporte oficial encontrada aqui.

 

Nosso amigo @ParaenseCarioca pode te ajudar com essa inclusão. 😉 

Due to the high volume of private messages, Google Moderators do not read or respond to them. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Level 6

Re: Brasil Guias Locais

Olá @FelipePK !

 

Obrigado pelo retorno! Acredito que também é interessante ajudarmos em prol apenas de ajudar, sem interesses. Acho que é com essa perspectiva que o Local Guides se propõe. De qualquer forma continuarei empolgado! Felicidades!

Former Google Contributor

Re: Brasil Guias Locais

Olá @criativobetinho,

 

Como você é novo na comunidade, talvez queira compartilhar um pouco sobre você e conhecer outras pessoas em nosso tópico mensal Introduce Yourself topic. Você também pode ler estas Tips: Using Local Guides Connect.

Due to the high volume of private messages, Google Moderators do not read or respond to them. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Level 8

Re: Brasil Guias Locais

Show, @FelipePK! Tamo junto!

@criativobetinho, só me chamar no WhatsApp do grupo Brasil! Tô sempre online por lá! Grande abraço!


Digite @ antes do nome de usuário para me mencionar/marcar para que eu possa responder mais rapidamente.


Francisco Assunção #LocalGuidesBrasil
Brasil!
Links úteis | Contribuições | Sobre mim