StefanWyszynski's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 5

1 email podpiety do promocji 1TB local guide i konta google play - co sie stanie gdy 1tb wygasnie?

Witam,

 

Jestem programistą androida.  Mam kilka aplikacji na markecie google play. To konto podlaczone jest do emaila. Ten sam email mam podlaczony do lokalnego przewodnika i mam na nim promocje 1TB dysku google za robienie zdjec itp. Jednak promocja sie konczy, a gdzies kiedys czytalem ze nie bedzie mozna po skonczeniu promocji uzywac tego maila ktory byl podpiety do promocji. Czy gdy 1TB wygasnie to bede musial stworzyc inne konto google developer i przeniesc tam aplikacje a moj email z promocji bedzie bezuzyteczny?. Chyba ze cos zle zrozumialem.

 

za kazda pomoc z gory dziekuje.

 

Pozdrawiam,

Stefan.

10 comments

Accepted Solutions
Level 8
Solution

Re: 1 email podpiety do promocji 1TB local guide i konta google play - co sie stanie gdy 1tb wygasni


@StefanWyszynski wrote:

przepraszam że tak długo.

 

Tzn. ja się troche zamieszałem. Myślalem że jak korzystam z promocji 1TB to po zakończeniu ten email będzie w jakiś sposób ograniczony bo zle zrozumialem warunki promocji. A tu widze (o ile dobrze rozumiem) że chodzi tylko o to że jak sobie zapcham gmaila lub dysk i się promocja skończy to email bedzie zablokowany (wysylanie i odbieranie) bo nie bedzie miejsca na zapis. ale jak usune z dysku wszystko to bede mogl wysylac - o ile dobrze rozumiem.

Dokładnie tak jak napisałeś: po zakończeniu promocji Twoja skrzynka (rozumiana jako email, dysk i zdjęcia) będzie pełna, więc nic nie będzie można do niej dorzucić, ale wszystkie inne funkcje (np. wyszukiwanie) będą nadal dostępne. Nie utracisz żadnych danych, jedynie nie będzie można dodać nowych, które zajmują miejsce.

 

Po zakończeniu promocji:

  1. wszystkie dotychczasowe dane (maile, zdjęcia, pliki) będą nadal dostępne
  2. nie będzie można utworzyć nowego maila, odpowiedzieć na maila, otrzymać maila