NarcisseTEHIA's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 7

Local Guide de Bingerville, Cote d'ivoire

Que tous les local guide de bingerville en Cote d'ivoire se signalent sur ce post pour que nous ayons une rencontre très bientôt.bingerville.jpg

On a du boulot pour notre belle commune.

Marcory, Abidjan, Région des lagunes, Côte d'Ivoire
4 comments

Accepted Solutions
Former Google Contributor
Solution

Re: Local Guide de Bingerville, Cote d'ivoire

Thanks for your request and great enthusiasm @NarcisseTEHIA

 

I just moved your post here in the "Let's Meet-up" board as it is the best place to shout out loud about your event/start organising a meet-up. Please have a look here to understand better how to organise a meet-up. I recommend also to read this great post and explore our meet-up platform. To create your own meet-up, click here: https://goo.gl/1seqac.

 

Looking forward for your submission and good luck!

 

Many thanks.

* Due to the volume of private messages please note that I do not reply to them

View solution in original post

Former Google Contributor
Solution

Re: Local Guide de Bingerville, Cote d'ivoire

Thanks for your request and great enthusiasm @NarcisseTEHIA

 

I just moved your post here in the "Let's Meet-up" board as it is the best place to shout out loud about your event/start organising a meet-up. Please have a look here to understand better how to organise a meet-up. I recommend also to read this great post and explore our meet-up platform. To create your own meet-up, click here: https://goo.gl/1seqac.

 

Looking forward for your submission and good luck!

 

Many thanks.

* Due to the volume of private messages please note that I do not reply to them
Level 7

Re: Local Guide de Bingerville, Cote d'ivoire

Thank you for your help! I have created this morning my own meet-up: Abidjan is back! But I will look all your ref to perform me.

Level 8

Re: Local Guide de Bingerville, Cote d'ivoire

Bonjour @NarcisseTEHIA@MariaBi,

je suis pas de bingerville mais je suis disposé a me rentre laba et assister a l'évènement. Je suis guide local abidjan. je sais pas aussi si je peux étendre ma zone de couverture.

I am not from Bingerville but I am willing to come back laba and attend the event. I am a local guide abidjan. I also do not know if I can extend my coverage area

#Abidjan

Level 7

Re: Local Guide de Bingerville, Cote d'ivoire

C'est avec plaisir que nous t'accueillerons à Bingerville. N'oublie pas le 13 mai nous aurons une randonnée photo à Abidjan et le point de rencontre c'est à adjamé au rond point de la liberté. On se retrouvera là et après une petite discussion chic, on commencera l’activité. Tu pourras inviter tes amis local guides ou ceux qui veulent devenir local guide. le meet-up qui est rattaché à cette activité est Abidjan is back! En ce qui concerne la rencontre à Bingerville, je vous attend, tes potes et toi ce lundi 01 mai 2017 à la poste de Bingerville. Il y aura des surprises! Merci de communiquer l'information à tous les local guides que tu connais et ceux qui veulent en devenir. tu peux me contacter au (00225) 58353449.