tenalamourad's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 1

rencontres

je suis nouveau et je n'arrive pas à suivre

2 comments
Former Google Contributor

Re: rencontres

Hello @tenalamourad,

 

If you would like to organize a meetup with other Local Guides from your area, I would suggest going to our meet-up site after you reach level 3. Here are some useful links regarding meetups:

 

Make sure you check this useful 14 helpful tips for using Connect on using this community and I suggest checking out our monthly Introduce yourself topic, where you may find fellow Local Guides from your area.

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!
Former Google Contributor

Re: rencontres

Bonjour @tenalamourad et bienvenue chez Connect!

 

Je suis très heureuse de te voir par ici. Je vois que ma chère camarade @LilyanaZ t'a déjà fourni quelques astuces utiles afin de te faciliter l’utilisation de Connect. Si jamais tu as des questions au sujet de ce qui précède, n'hésite pas à te tourner vers nous ou la communauté. Tu verras que les membres de la communauté ici dans Connect sont toujours disposés à aider et sont très accueillants envers les nouveaux membres. 🙂

 

À bientôt,

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!