Jesi's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 9

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

@Jesi 

A.M.A.Z.I.N.G Recap

A.M.A.Z.I.N.G Photos

A.M.A.Z.I.N.G Video

A.M.A.Z.I.N.G Music

A.M.A.Z.I.N.G Friends all together 

wish i am with u all :)))

 Farid, Valeria  Santiago , Norma and Daniel.

 

Connect Moderator

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

Es un gran post @Jesi, me encantó cómo lo contaste, fue una tarde muy linda la que pasamos todos juntos, permanentemente con amenaza de lluvia ️ pero al final pudimos recorrer el Jardin en forma completa,

 

 

5F8EEE7B-F132-4020-8D9D-3522AF0B4255.jpeg

 

719936CE-3F34-4CB6-A810-2D5E3F2532DD.jpeg

 

incluso tuvimos nuestro momento les almorzar comida tradicional Japonesa, a mi me encantaron los fideos de arroz 🍜, muy sabrosos,

 

41E023E8-CAE1-45A1-83CA-38BAB512AA35.jpeg

 

 

 

el hacer el tour con el guía nos ayudó a entender algunas cosas que pasan desapercibidas, como que en Japón hay más de 100 especies diferentes de cerezos y otros datos muy interesantes de esa cultura milenaria 🇯🇵, lo mejor fue charlar entre todos sobre lo que nos gusta de Connect y Google Maps. Gracias Jesi @ValeriaA_, por participar y estar siempre presentes en estos encuentros 

 

014D0752-E6E0-4417-9FFC-D420B13B97B2.jpeg

 

FC7664D2-C036-4AAF-9B61-3732D25D02BE.jpeg

 

 

 Saludos Farid

 

 👇

For the case that has difficulty, in reading my answer, in the upper left part of the screen, in the drop-down menu of languages, you can select the language, in which you want to read the post.

 

 

Former Google Contributor

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

@Jesi, muchas gracias por compartir las fotos del recap, son buenísimas. Se nota que a pesar de la lluvia lo han pasado muy bien con @FaridTDF y con el resto de los Local Guides. Y no te preocupes que has escrito el texto en inglés. Si alguien no sabe inglés puede traducirlo en su propio idioma y a pesar de la calidad de la traducción entenderán lo esencial gracias también a las maravillosas fotos. 

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Connect Moderator

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

@FaridTDF Coincido en que estuvieron muy buenas las charlas, aunque es una lástima que por ellas no hayas podido probar los Nikuman calientes 😜

Gracias por compartir más del meet up, y también por haber hecho y hacer tanto por la comunidad de Local Guides de Buenos Aires.

Saludos!

 

Connect Moderator

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

@JavieraAu @OSAMA @Ivi_Ge @راضي @NunungAfuah Thank you so much for your nice comments! I'm glad you liked the recap 😊

Level 10

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

@Jesi I'm happy that you could host this meet-up. It was a last-minute thing but everything went amazingly well! @FaridTDF's visit was very nice and we had a good time together. 3 hours went by very fast, but we could take lots of pictures. And I've learnt a lot from the guided tour too 🙂

The sushi pieces were so delicious! I'd love to have some now, lol

 

Best wishes

Valeria

Argentina | Follow me on Maps! | IG
Connect Moderator

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

@ValeriaA_ it did go pretty well considering it was last minute ☺️

Thank you for coming, and for sharing your experience here as well! I've also been craving Nikuman, they were pretty good.

Cheers!

 

Level 9

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

Hello @Jesi wonderful meetup beautiful pictures ...

Connect Moderator

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

The garden looks wonderful @Jesi

Thanks for sharing this beautiful pictures and recap with us. 

About me | Guiding Star 2020 | Guiding Star 2020 |  | Follow me on Instagram & Follow me on Maps |   | Happy to Help


Please use '@' before the name to tag me.



Level 9

Re: [Recap] Fotografía del Jardín Japonés

very impressive post @Jesi thank you for sharing with us.