RenilsonCampos's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 7

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

Ajudar sua região a se desenvolver e fornecer melhores informações são um premio em si próprio.

 

Particularmente, mais espaço no Google Drive não seria nada mal, especialmente porque quem usa realmente o guia precisa eventualmente de mais espaço.

 

Level 4

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

Boa tarde,

 

Estou no nível 4 ainda não consegui o beneficio de 100Gb

Level 7

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

Essa promoção já acabou tem algum tempo, mas nada impede que ela retorne (algo que eu gostaria muito que acontecesse)

Level 7

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

O armazenamento extra seria muito interessante... Minha conta somente tem 15GB e como gosto muito de fotografar os lugares, contribuir e manter organizado no meu fotos, acaba que estou quase sem limite disponível. Acho que aumentar o espaço acaba incentivando as pessoas a fotografarem ainda mais.

Level 5

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

De fato, ser local guide não é fácil, e o google não aprece reconhecer quem alimenta com dados a rede.

Level 7

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

quais os beneficios de lvl 7???

Level 7

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

@GusMoreira

 

Previously, there was only 5 levels with the following listed benefits:

 

1) Level 1 (Which requires 0+ Points):

  • You will get the inside scoop with our monthly newsletter
  • You can join Google-hosted workshops and Hangouts
  • In some of select countries, you can enter into exclusive contests for Local Guides
  • You can join the conversation at Local Guides Connect

2) Level 2 (Which Requires 5+ Points):

  • You can get early access to new Google products and feature
  • You can promote your own meet-ups on the Local Guides calendar

3) Level 3 (Which Requires 50+ Points):

  • You will get noticed with your Local Guides badge in Google Maps
  • You can lead the conversation by moderating Local Guides community channels
  • You can be eligible to receive training and promotion of unofficial communities

4) Level 4 (Which Requires 200+ Points):

  • you will receive free Google Drive storage for one year
  • you can be eligible to be featured on google's official online channels: Google+, Facebook, Twitter, and more

5) Level 5 (Which Requires 500+ Points):

  • you can eligible for Trusted Testing opportunities Like access Google products and features before they are made public
  • you can also apply to attend our Local Guides Level 5 summit

But what are the NEW benefits with the 10 level system? I personally love   Music or Movie or books and summit  perks with Google Play

New to Connect? Check out Help Desk! Always keep in mind the Local Guides program rules when posting.

Level 8

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

Obrigada,

 

por favor sou nível 7 .

Nunca recebi nada.

Mandam avisos ?

Level 7

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

@MariaRodrigues13

 

Foi como o @GusMoreira respondeu acima, por se tratar do LGC ser global, os Perks podem variar de acordo com o país de cada, quando eu recebi o meu primeiro Perk, veio no email. Então fica ligado na sua caixa de emails. 

 

New to Connect? Check out Help Desk! Always keep in mind the Local Guides program rules when posting.

Level 7

Re: Quais os benefícios de cada nível, Local Guides.

Um benefício atual para todos os Local Guides a partir do Nível 5, foi a possibilidade de poder se inscrever e concorrer a uma das 150 vagas para participar no Connect Live 2018.