Laydieve's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Obtenir l'espace de stockage du niveau 4

Bonjour, je n'ai pas reçu mon 1T de stockage du niveau 4 et j'en suis au niveau 8 déjà ... Normal? Bref je n'ai rien reçu du tout depuis mon 1er niveau, mis à part les badges bien-sûr. 

Merci 🙂

Victoriaville, QC, Canada
3 comments
Level 9

Re: Obtenir l'espace de stockage du niveau 4

Hello @Laydieve,

I'd like to inform you that Google Drive promotion has ended over a year ago. Please refer to the below link with more details shared by Our Google Administrator.. #TraciC and our connect moderator #ermest.

https://www.localguidesconnect.com/t5/General-Discussion/Drive-storage-promotion-has-ended/m-p/63040...

 

Good Day

Google Maps and Chrome Product Expert.

Always use @ before name to tag anyone on the Connect.
Connect Moderator

Re: Obtenir l'espace de stockage du niveau 4

Former Google Contributor

Re: Obtenir l'espace de stockage du niveau 4

Bonjour @Laydieve,

 

Tout comme @deepakjhic et @ErmesT l'ont déjà dit, cet avantage n'est malheureusement plus d’actualité. Néanmoins, nous vous encourageons à vérifier vos paramètres de courrier électronique et à mettre à jour / contrôler vos préférences , ainsi que le dossier spam ou promotions. Entre autres, vous pouvez en apprendre davantage sur les points, les niveaux et les récompenses dans l'article suivant.

Due to the high volume of private messages, Google Moderators do not read or respond to them. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator Thank you!