Caetano1984's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Nome dos usuários não aparecem mais como autores das avaliações? “Um usuário do google”?

Pessoal. Há alguns dias reparei que os nomes dos autores dos comentários não estão mais aparecendo em diversas avaliações de lugares (inclusive o meu próprio).

 

Ao invés disto aparece como autor dos comentários: “um usuário do google”.

 

Algum notou isto? Será que é bug, mudança de política de avaliações, ou será que só está ocorrendo comigo?

 

Segue imagem para ilustrar o que escrevi.

 

Abraços.

 

Um usuário do google...Um usuário do google...

5 comments
Level 10

Re: Nome dos usuários não aparecem mais como autores das avaliações? “Um usuário do google”?

Hi @Caetano1984

 

As per my observation, you are not alone, earlier other two persons has reported the same issue.

At present I am using Maps Version 9.86.1 and I have no issue, I can see authors name in reviews.

You check your Version, is it latest ? or by chance you may be using Beta Version, as earlier somebody mentioned. Or unistall and reinstall Google Maps.

Please give your feedback. Thanks.

 

Vijay Desai.

Level 8

Re: Nome dos usuários não aparecem mais como autores das avaliações? “Um usuário do google”?

Hello @VijayDesai

 

I am using the same maps version you are using (9.86.1) and I’m not a beta tester.

 

The strange thing is that, even on my computer (where we don,t need to have maps installed in order to see reviews) the authors names of the reviews are not visible too.

 

 

 

Level 8

Re: Nome dos usuários não aparecem mais como autores das avaliações? “Um usuário do google”?

P.s: acabei de desativar e reativar o maps (no meu celular não há função de desinstalar autorizada para este aplicativo) e o erro persistiu.

 

De todo modo muito obrigado @VijayDesai

Level 10

Re: Nome dos usuários não aparecem mais como autores das avaliações? “Um usuário do google”?

Thanks for your feedback @Caetano1984 .

One more suggestions, may it is area/country specific, you just check with your nearby person whether he/she is facing similar problem. 

I am referring Moderator @ErmesT for you.

 

Vijay Desai.

Level 8

Re: Nome dos usuários não aparecem mais como autores das avaliações? “Um usuário do google”?

Acontecendo comigo também.