AlphaSays's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 10

Re: Local Guides Training & Mentorship

Salut @AlphaSays,

C'est une excellente idée de proposer des formations sur les bonnes pratiques d'un guide local.

 

Je suis formateur pour adultes, je vois  toute suite son intégration avec l'incrémentation des quelques jeux pour aider les entreprises à mieux comprendre l'enjeu de la communication avec Google et son fameux crédo sur l'expérience utilisateur des services Google.

 

Merci @PaulPavlinovich pour cette présentation. Je connaissais pas ce support. C'est vraiment fantastique.

En le parcourant je me suis dis, tiens je connais c'est charmante dame. Mais oui c'est Traci.

 

Tu expliquais sur ton post que nous ne pouvons pas le modifier. Mais peut on le traduire en français qui est ma langue ?

 

A votre santé 

Vincent 

 

Level 8

Re: Local Guides Training & Mentorship

Great post thanks so much for your continues guidance @PaulPavlinovich will share with all.  I thought it was easy but so much work needs to be done.

If I get sponsors for the meet-up to print t-shirts or any other advert materials can I use their logos together with local guides & maps logo?

 

Level 8

Re: Local Guides Training & Mentorship

Hi @Vvincent,

 

Merci! I intend to have adults too, I know many entrepreneurs and key players in our business sector also frequent travellers but they are not local guides.  Any guidance on this will be highly appreciated. 

Connect Moderator

Re: Local Guides Training & Mentorship

Hi @AlphaSays you can have a sponsored MeetUp where the business provides something for your MeetUp you can read the requirements in the Local Guides Rules https://maps.google.com/localguides/rules

 

Note that Local Guides are not permitted to use the Google logos at all which is also explained in the rules.

 

Regards Paul

Connect Moderator

Re: Local Guides Training & Mentorship

The Googlers maintain the deck @Avigyan and it was updated a few months ago.

Level 8

Re: Local Guides Training & Mentorship

Noted thanks a lot @PaulPavlinovich just went through the rules.