YanniY's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 6

Re: Introduce Yourself - March 2017

  1. Nombre: Kevin
  2. Lugar: Cartagena
  3. ¿Qué es lo que me gusta de Ser un Guía Local: Me gusta ser Guia Locales Porque PUEDES SERVIR de ayuda, Guia UNAS Millas de Personas y por medio Desde el Lugar de comparto, el Muchos PUEDES divertirse, Otros pecado Perderse ya demas Porque Me siento Feliz Hacerlo de.
  4. Me encanta compartir: Me encanta compartir momentos unicos Una traves de mis fotos y asi Muchos puedan ver lo Que Yo He visto.
  5. ¿Como Me Entero Lugares de Guías: Cierto dia ESTABA Mirando los mapas de Google y aparecio De Repente El anuncio de Guia local, y me parecio interesante y quise Publicar dos fotos.
  6. Dato curioso acerca de mi: Por medio guia local, me entere Que Soy Un APASIONADO de las fotografias, Donde lo llego Primero Que quiero hacer es Tomar Una buena foto jeje ONU Mi esposa no le gusto en Los Primeros Dias Pero Ahora ella es quien me Recuerda en ocaciones de las fotos.
Level 6

Re: Introduce Yourself - March 2017

salam.. 

  1. Name: Faical
  2. Location: Algeria
  3. What do I love about being a Local Guide: wonderful experience
  4. I love to share: I love to share photos so that other Local Guides can see the my area through my google.
  5. How did I hear about Local Guides: I was sharing a review of a place on Google Maps and was prompted to join Local Guides.
  6. Fun Fact About Me: I love photograph02/26/201602/26/2016

     

     

 

Level 8

Re: Introduce Yourself - March 2017

Hi everyone! Hello Local Guides Connect.

 

Here's my introduction.

Name: Badruddeen (Badr')
Location: Male' Maldives
What do I love about being a Local Guide:
I love to help others. When the maps are improved it would make life easier for everyone else.
How did I hear about Local Guides: I was reading an article and found it interesting.
Fun Fact About Me: I am the sort of guy who never stop exploring.

I'm more than happy to help others and share stories and improve Google Maps by contributing!

Cheers!

badr.jpg

Level 3

Re: Introduce Yourself - March 2017

Fellow Ocalan here! Welcome!

Level 7

Re: Introduce Yourself - March 2017

me too
Level 9

Re: Introduce Yourself - March 2017

A warm welcome to everyone guys @CAROLYNH @Badruddeen @BenslimaneR @فيصلا 

#WeareLocalGuides 🍏

Level 7

Re: Introduce Yourself - March 2017

yes great idea
Level 7

Re: Introduce Yourself - March 2017

you welcome
Level 7

Re: Introduce Yourself - March 2017

hello LissaC
you welcome
Level 7

Re: Introduce Yourself - March 2017

good look