edochris8412's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Indonesia Central Bank Library, Surabaya

 

perpustakaan ini dahulu merupakan tempat tinggal gubernur de javasche bank, surabaya dan sekarang ini merupakan salah satu cagar budaya di Surabayaperpustakaan ini dahulu merupakan tempat tinggal gubernur de javasche bank, surabaya dan sekarang ini merupakan salah satu cagar budaya di Surabayasebelum memasuki ruang dalam perpustakaan, setiap pengunjung pasti melhat plakat yang berkesan inisebelum memasuki ruang dalam perpustakaan, setiap pengunjung pasti melhat plakat yang berkesan inididalam perpustakaan ini, kita dapat memilih buku-buku beraneka ragam yang tersusun rapi pada masing-masing kolom yang telah diberi petunjukdidalam perpustakaan ini, kita dapat memilih buku-buku beraneka ragam yang tersusun rapi pada masing-masing kolom yang telah diberi petunjukingin membaca dengan tenang, kita dapat memilih membacanya pada tempat duduk yang berada didalam ruangan atau diluar ruanganingin membaca dengan tenang, kita dapat memilih membacanya pada tempat duduk yang berada didalam ruangan atau diluar ruangan

 

Surabaya City, East Java, Indonesia
3 comments
Former Google Contributor

Re: Indonesia Central Bank Library, Surabaya

Hi @edochris8412,

 

Thanks for sharing.

 

Do you like reading? What kind of books do you like? Do you prefer to go to the library or buy books? Please tell a bit more about this library, many of Local Guides could be interested in.

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Google Moderator Thank you!

Level 7

Re: Indonesia Central Bank Library, Surabaya

Thanks for this information@edochris8412 and nice pics.

What types of books do they provide? Do they provide research data ?

Level 8

Re: Indonesia Central Bank Library, Surabaya

a lot of type likes politic, biography, general economic, novel etc

 

hm..i'm not really sure but when i'm come to the library, i saw some a research data