FaridTDF's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 10

Re: Going out to eat in San Francisco

Hi @FaridTDF,

 

Nice recap of what you have tested during CL18. It was great to share some of them with you ;-).

Take care

 

Jul

Anonymous
Not applicable

Re: Going out to eat in San Francisco

Hola @FaridTDF, creo que tienes problemas con las patas de pollo,o gallina, como se nota que económicamente as estado bien,ahora yo tampoco las tomo, pero de pequeño mi madre las hacía con arroz, como hoy el pollo, entonces no todo el mundo tenía para comprar pollo y engañaban al arroz, metiéndole a patas de pollo, y estaban buenas, y el aporte de colágeno es importante, me parece que disfrutas de los viajes, por probar las comidas de los lugares a los que vas, como se suele decir por aquí, sale más barato comprarte un traje que invitarte a comer,😂😂😂😂😂😂 un saludo

Pablo

Connect Moderator

Re: Going out to eat in San Francisco

Jaja puede ser mi querido @Anonymous, pero supongo que todo es cuestión de costumbre, en general de pequeño la comía en la sopa, allí no avía problema , comerla literalmente comerla, mmm no jajaja 😂 

 

saludos Farid.

Level 1

Re: Going out to eat in San Francisco

Nice! Enjoy your day !

Level 2

Re: Going out to eat in San Francisco

Thank you I went and ate all the food that you told me to eat yum in my belly well I went to San Francisco and bought you a ticket to the big yacht for helping me to eat

 

Connect Moderator

Re: Going out to eat in San Francisco

Experiencing a new place through food is always an awesome experience. Sometimes it might come out in a rush but its worth it :). Great that you could find local foods to share @FaridTDF

Level 8

Re: Going out to eat in San Francisco

Wow. Really amazing