HUMBERTO_V's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 10

CATALÀ - GUIES LOCALS NETEGEN EL MÓN- PAS 1 - Educació (LGCTW - Step 1 - Education ).

 

 

Com molts de vostès ja saben (vegeu Concurs de guies locals: un logotip per a un nou projecte) estic treballant en un nou projecte mundial, un repte per a tothom.

El projecte tracta sobre la contaminació plàstica. Mentre estem treballant per crear un logotip per a aquest projecte, podem començar ara el primer pas "real".

Una recomanació, abans de començar, visiteu "Els 5 valors bàsics de Connect" que sempre hauria de ser la nostra guia en la nostra activitat diària

LocalGuidesCleanTheWorld - Pas 1 - L'educació forma part de Local Guides Netegen el Món - Un projecte de guies locals fes click a l'enllaç per a veure el projecte complet.

 

SANY0212r.jpg

 

L'arbre de la vida - Expo Universal 2015 - Milà - Un missatge d'esperança.

Pas 1) L'educació.

 

Per què l'educació?

Abandonats en el medi ambient, els productes de plàstic lleugers es transporten per vent i pluja, per entrar als rius i acabar el seu viatge pels oceans.

Molta gent ignora el problema. Molts països encara no estan ben organitzats en la lluita contra la contaminació plàstica.

El primer pas que s'ha de fer és augmentar la consciència i hem de fer-ho amb els nostres fills, ja que seran els ciutadans de demà.

 

Kallady Beach clean!.jpgPhoto 1) Sri Lanka - 'Cleanup Batticaloa Kallady Beach'' - photo courtesy @IlankovanT

Per què Guies Locals?

Els guies locals poden ser un bon canal d'informació i educació, organitzar reunions amb estudiants, explicar el perill de la contaminació plàstica i mostrar-los com és fàcil recollir i reciclar els plàstics. Els Guies Locals són estudiants i professors, nens i pares (amb alguns avis també).

 

Què podem fer?

Ah, podem fer molt. L'educació és un tema tan gran que hauríem de dividir en diferents parts:

Us explicaré la meva idea i gaudiré dels vostres comentaris.

 

En la meva opinió, Els Guies locals poden fer molt per a l'educaciól

Si som a la universitat, podem fer una investigació sobre la contaminació plàstica i compartir-la,
podem preparar material educatiu, que s'utilitzarà a l'escola.
Depenent de l'edat, tipus de material diferent, és clar.

------------------------------------------------------------------------------- 

  • Podem fer activitats a l'escola.
    Depenent de l'edat, diferents tipus d'activitats, és clar.

     

    Com podem fer això?

    Aquest és el punt obert, aquest és el motiu d'aquesta publicació.

    Ja he rebut alguns comentaris sobre aquest tema, de persones procedents de diferents parts del món.

    El repte d'aquesta publicació és: treballar junts, compartir experiències i idees i crear un o més grups de treball per produir:

  • Material educatiu, per a activitats futures a l'escola i trobades.
    Per descomptat, tot tipus de material serà fantàstic, però tinc una sol·licitud especial per a l'escola de preescolar i elemental, ja que aquest tipus de procés s'ha d'executar a partir de zero.
  • Les idees sobre activitats es realitzaran a les escoles, amb els alumnes i els pares.
    Totes les activitats seran fantàstiques, però tinc un interés especial per a l'escola preescolar i elemental.

 

Quan finalitza aquest desafiament?

No hi ha una "data de finalització" per a aquesta part, però, per descomptat, ens donarà algun objectiu per arribar a alguns dels passos i, per descomptat, si el propòsit d'algun material és "utilitzar-lo per a la propera activitat a l'escola".

 

Batu Local Guides - Saber Pungli (21).jpgPhoto 2) Indonesia - Saber Pungli : Just Plunge, Whatever It Takes - Batu Local Guides Meetup - Photo courtesy of @br14n

 

Aquí estem, estàs preparat per pintar un món millor?

DSC02812.jpgPainting a green world - Dolomites - 2017

 

L'etiquetatge de persones no és molt habitual en mi, però realment tinc un motiu per fer-ho ara, així que ...

Gràcies a @br14n and @IlankovanT per  les fotos (i molt més)

Vull convidar alguna guia local a unir-se a aquesta conversa:

@Julien44, gràcies per "The logo must speak to childs"

@MelizzaNeon, gràcies per "part of my work is helping to get kids involved in matters of climate change"

@DavidTito,gràcies per "talking to my children school"

@KarenVChin@NunungAfuah@AlejandraMaría - Sé que vols parlar d'Educació, i necessito la teva experiència.

 

M'agradaria etiquetar més persones, però espero que vinguin sols (benvinguts) en qualsevol cas.

Gràcies a l'equip de Google Local Guides també, espero que gaudiu d'aquesta publicació i compartiu la vostra experiència amb nosaltres. Com que només tinc una etiqueta disponible, estic etiquetant a @TraciC

 

Gràcies a tothom.

@ErmesT

 

https://gasmountain.com/blog/
FOLLOW ME ON GOOGLE MAPS
https://goo.gl/maps/nTobaEosxkmA1cvq8
Catalunya, Spain
3 comments
Connect Moderator

Re: CATALÀ - GUIES LOCALS NETEGEN EL MÓN- PAS 1 - Educació (LGCTW - Step 1 - Education ).

Level 9

Re: CATALÀ - GUIES LOCALS NETEGEN EL MÓN- PAS 1 - Educació (LGCTW - Step 1 - Education ).

Thank you for translating this great post @HUMBERTO_V, local guides are not only engaged in mapping and they have gone far beyond volunteering for good causes.

what currently I'm doing is finding a perfect solution to recycle the collected plastics, our team is designing a machine to produce plastic bricks from those waste. I will share the output soon to you all.

 

special thanks to @ErmesT who encourage us to fight against plastic pollution.

Level 10

Re: CATALÀ - GUIES LOCALS NETEGEN EL MÓN- PAS 1 - Educació (LGCTW - Step 1 - Education ).

@IlankovanT con ganas de ver la máquina, muy interesante el experimento, lo vamos a difundir en nuestra web para darlo a conocer, nos interesa mucho este tema. wow¡

https://gasmountain.com/blog/
FOLLOW ME ON GOOGLE MAPS
https://goo.gl/maps/nTobaEosxkmA1cvq8