kmajewski's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 7

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?

i am not include this types hehehe but i can learn for this

Level 7

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?

Hola @Erin_Nurdini, si no estas entre las 7 descripciones, sería interesante describieras ¿cómo eres como Guía Local, qué te motiva, a qué prestas especial atención?

Saludos desde la Habana.

Anonymous
Not applicable

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?

@enriquebris @Erin_Nurdini @AustinCO @Manrat171951 no doubt Visualist and Multimedia guru are great who shows their places/cities to you with  their eyes but @kmajewski request you to highlight that there must be option/access given to Local Guides to update street view in all over the world, hope this feature will also handovered to Local Guides to show full 3D view of their areas as i noticed in UK & US etc

Level 7

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?

Hola @Anonymous, gracias por su mensaje!

Realmente, es importante entender que no en todos los países Google Maps puede ser usado igual. Actualmente (enero 2018) en Cuba la conexión a internet es reducida, por lo que solo en determinados puntos de las ciudades y pueblos puede hacerse uso de la red. Esta limitación (además de dificultades con el acceso a conexiones de alta velocidad) dificulta el uso de Maps y prácticamente elimina a Street View. 

Por tanto, nos queda un buen trecho por andar, aunque soy optimista. Por el momento creo que si el  Equipo de Maps prestara más atención a las adiciones y modificaciones propuestas a nivel local -cuya aprobación se demora mucho- llegaríamos a contar con información de mayor calidad en un corto plazo.

Saludos desde La Habana.

Level 8

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?

Congrats man 🙂 @SanyaOdare

Happy Guiding,
Jagadeesh Reddy.
Level 8

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?

Combinator ? thats a catchy name 😉 @NarenChandra

Happy Guiding,
Jagadeesh Reddy.
Connect Moderator

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?

Es un lindo post @kmajewski, y también divertido para ver en cuál de los 7 tipos encajamos nosotros, por mi parte creo que estoy en el 5 y el 6 un poco de “multimedia” y un poco de “conector”, y por supuesto un poco del resto.

 

saludos Farid.

Anonymous
Not applicable

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?All the spectacles of the world will not be

All the spectacles of the world will not be the most beautiful and wonderful of the world's most beautiful spells.

Level 9

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?

Hey @kmajewski nice post 

I have those badge already 

Thanks for give us such humble respect 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 

Level 10

Re: Are you one of these 7 amazing types of Local Guides?

Dear @kmajewski

I Think i Full fill all type categories  of Local Guide.  

https://plus.google.com/+GolamAgamAzam