Linnéa's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Adventsfika i Stockholm

Adventsfika i Stockholm

Espresso House Konserthallen

Kungsgatan 43, 111 56 Stockholm, Sweden

December 09, 2018 @ 13:00 (CET)

 

Håll i er, Stockholm, det är dags för meet-up!

 

Skämt åsido men någonstans måste en börja och vad är egentligen bättre än att fika på advent?

 

Mitt namn är Linnéa och jag är en Local Guide. Jag deltog under 2018 års Local Guides Connect Live event i San Francisco och lärde mig otroligt många saker om Google maps som jag mer än gärna vill dela med mig av.

 

Meet-ups är en underbar del av att vara en Local Guide och jag anser att det borde vara någonting som ska ske med jämna intervaller. Därför vill jag mjukstarta med en fika och prata med er andra, både ni som är med i gamet och ni som bara vill veta mer, för att se vad som intresserar oss och vad som kan planeras framöver!

 

Det vore hur som helst fantastiskt roligt om ni ville komma och fika med mig den 9/12 klockan 13:00 på Espresso House Konserthuset (T-bana Hötorget). Anledningen till att jag valde just detta ställe är för att det ligger centralt och är enkelt att ta sig till, dessutom är det stort nog för många att få plats och väldigt mysig stämning. Dessutom så går det ju, i sann Local Guides-anda, att ta bilder, göra recensioner och svara på frågor om just det här stället.

 

Varmt välkomna!

 

Med vänliga hälsningar, Linnéa

 

OSA här

 

Kungsgatan 43, 111 56 Stockholm, Sweden
23 comments
Level 10

Re: Adventsfika i Stockholm

Hii... friend, @Linnéa,

Wish you all the best for a successful and enjoyable meet up..Cheers...,👍

Connect Moderator

Re: Adventsfika i Stockholm

Good that your meet-up have been finally approved, @Linnéa, so you can share with the local community your experience about Connect Live.

My best wishes for your meet-up

 

Ermes

Level 8

Re: Adventsfika i Stockholm

Feel like a yummy mummy

Level 8

Re: Adventsfika i Stockholm

@silverfoxs hmm, I'm not quite sure about what you mean by that. 

Level 8

Re: Adventsfika i Stockholm

@ErmesT thank you so much for the support, I'm so looking forward to doing this!! 😍 

Level 8

Re: Adventsfika i Stockholm

@TravellerG thank you so much, I'm very excited! 😍 

Level 5

Re: Adventsfika i Stockholm

See you!!😋

Level 8

Re: Adventsfika i Stockholm

@Pheliks94 YAY FELIX!! I'm so happy you're joining me. Bring friends if you want to! 🙂 

Level 6

Re: Adventsfika i Stockholm

Great initative! I can't make it this time but thanks for the tag and please tag again next time 🙂