greinroger's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 1

Nouveau poissonnier

Il y a un nouveau poissonnier tres professionnels dans une viĺle qui  s appelle FOLLELI près de BASTIA a une 30 km c est dans Leclerc tout nouveau le poisson et frais ey surtout il y a un pêcheur local qui Vien le livret tout les jours voir tout les 2 jours.

Pour les photos je l ait prendrez demain 

2 comments
Connect Moderator

Re: Nouveau poissonnier

Hello @greinroger

Welcome to Local guide connect

You are looking a new to this Forum, Please introduce yourself in this thread - Introduce Yourself - July 2017

 

Before make any new post, read this board topics to know about the forum usage  - Using this Forum

 

Visit Share your Photos & Discoveries  board to know how to share photos or story - Share your Photos & Discoveries

 

 

 

Thanks

 

 

 

Happy to Help

About me | Guiding Star 2020 | Guiding Star 2020 |  | Follow me on Instagram & Follow me on Maps |   | Happy to Help


Please use '@' before the name to tag me.



Level 8

Re: Nouveau poissonnier

Bonjour @greinroger

 

tout d'abord je vous souhaite le bienvenu sur local guides connect ami, merci bien pour le partage dans l'attente de vous images ami !!


@greinroger wrote:

Il y a un nouveau poissonnier tres professionnels dans une viĺle qui  s appelle FOLLELI près de BASTIA a une 30 km c est dans Leclerc tout nouveau le poisson et frais ey surtout il y a un pêcheur local qui Vien le livret tout les jours voir tout les 2 jours.

Pour les photos je l ait prendrez demain