ManuelaM's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 4

Liste des Local Guides au Cameroun

 Bonjour

Est-ce que quelqu'un sait comment obtenir une liste de tous les Local Guides d'une ville? Pour pouvoir les contacterencontres en même temps. 

Yaoundé, Région du Centre, Cameroun
12 comments
Former Google Contributor

Re: Liste des Local Guides au Cameroun

Hi @ManuelaM, please pardon me for responding in English. You can use the Google Translate widget available on every page to translate messages into your language.

 

Such information are not available. We value privacy of Local Guides and do not share their contact details. May we know why you need these information? 

 

If you're looking for Local Guides in your area, I recommend searching the community for mentions of your city/country to find posts that have that name in the title, body of the post, or the location tag.

New to Connect? Check out Help Desk! Always keep in mind the Local Guides program rules when posting.

Level 4

Re: Liste des Local Guides au Cameroun

Thank you for your quick reply.

I just want to get in touch with other local Guides in my city to invite them to participate in Local Guides events. I never know how to reach them all at the same time.

Level 8

Re : Liste des Local Guides au Cameroun

Bonjour à tous les Local guides de la ville de Douala, pour une meilleure communication, merci de rejoindre la communauté de local guides de la ville de Douala via le lien Douala Local Guides community

by kouamx100
Level 10

Re: Liste des Local Guides au Cameroun

Bonjour @ManuelaM

C'est plus facile de les trouver dans des communautés ou sur Google Map.

Yaoundé Local Guides

Cameroon Local Guides

Bonne journée

Bernalds Motanbou
Level 5

Re: Liste des Local Guides au Cameroun

J'en suis un et je réside à Douala! mais je sais pas comment faire pour une retrouvaille sur le territoire.

Level 8

Re: Liste des Local Guides au Cameroun

Bonsoir @Wilson_NTIEMBOU, merci de l'interêt que tu portes à la communauté des locals guides. merci de suivre le lien suivant:   Local guides Douala

by kouamx100
Level 8

Re: Liste des Local Guides au Cameroun

No language barrier ! 

Thanks for your request @JeslynL ☺

Level 8

Re: Liste des Local Guides au Cameroun

Merci Pour le partage @RodrigueK de ma part une demande de la rejoindre est envoyé ☺

Level 4

Re: Liste des Local Guides au Cameroun

Bonjour,

 

Nous avons créé un Groupe Ouvert sur facebook pour recenser les Guides locaux. 

 

Cherchez: "Local Guides Cameroon".

 

Merci et bon week-end.