ClaudeCR's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 6

A quoi sert réellement local Guide

Bonjour
J'ai ajouté 5 nouveaux lieux sur Google Maps il y plus de 15 jours et ces ajouts sont toujours en attente.
Je suis tout à fait favorable au principe de faite intervenir les utilisateurs pour améliorer le site, à condition que les échanges soient réciproques.
Je pensais que Google était une boite sérieuse mais j'ai réellement l'impression qu'elle est composée (du moins en France) d'une équipe de charlots qui prennent les utilisateurs (Local Guides) pour des imbéciles.
Je vais donc chercher à me retirer du projet Local Guide qui n'apporte rien !
Cordialement

28 comments
Former Google Contributor

Re: A quoi sert réellement local Guide

Hi @ClaudeCR,

 

We are sorry to hear you haven't been able to use Connect to achieve what you had hoped. 

We always welcome any feedback you may have and are regularly making changes and improvements to the site based on that feedback. It does take time for us to implement things, especially major changes, but we really do take feedback to heart.

 

Thanks so much.

* Due to the volume of private messages please note that I do not reply to them
Level 6

Re: A quoi sert réellement local Guide

Sorry but I don't understand. Could you write in French, please ?

Former Google Contributor

Re: A quoi sert réellement local Guide

Hi @ClaudeCR,

 

I am not a French speaker. I am reading your post in English, thanks to our embedded translator. Please, select "French" from the embedded translator on top of your post box and check the reply:

 

Screen Shot 2017-01-30 at 15.37.23.png

 

Many thanks!

 

* Due to the volume of private messages please note that I do not reply to them
Level 8

Re: A quoi sert réellement local Guide

Bon jour

Maria veut dire qu'elle est désolé que vous avez pas pu avoir l'expérience que vous aviez attendue. Et aussi qu'ils se rendent compte que il y a beaucoup à ameliorer dans la communoté et le systéme en géneral mais que ca prend du temps, sûrout des mises à jour majeures. Moi, je voudrais ajouter que je suis autant bien que vous embeté par ceux qui abuse la platteforme mais je suis optimiste tant que ceux qui ont des intentions justes, comme vous, ayent plus de patience que les abuseurs.

Cordialement

Level 6

Re: A quoi sert réellement local Guide

Thanks for the French translation !

In the meantime, what should I do to make my 5 additions valid?

And why nobody answer me when I need help ?

 

Former Google Contributor

Re: A quoi sert réellement local Guide

@CaptainHook thanks really appreciate your help.

 

Many thanks!

* Due to the volume of private messages please note that I do not reply to them
Former Google Contributor

Re: A quoi sert réellement local Guide

Salut  @ClaudeR ,

 

Je ne suis pas un orateur français. Excuses pour toute erreur grammaticale, mais j'utilise le traducteur afin de vous joindre directement. Je lis votre message en anglais, grâce à notre traducteur intégré. S'il vous plaît, sélectionnez «Français» du traducteur intégré sur le dessus de votre boîte postale et vérifier la réponse:

 

Screen Shot 2017-01-30 at 15.37.23.png

 

 

* Due to the volume of private messages please note that I do not reply to them
Former Google Contributor

Re: A quoi sert réellement local Guide

Hi @ClaudeCR,

 

 

As a reminder, points are awarded per high-quality review (https://goo.gl/wYk4VT) of a place and all reviews must be made public. Some of your reviews may be marked private if they do not adhere to our guidelines (https://goo.gl/797AF2) which include, but are not limited to URLs in reviews.

 

So please check if your review are marked as "private" and keep in mind that it takes time to approve the edits. 

 

Many thanks!

 

 

* Due to the volume of private messages please note that I do not reply to them
Level 6

Re: A quoi sert réellement local Guide

How to unsubscribe from Local Guide ?

Thanks