NellyLeonor's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 7

Local Guides de Cali/Santiago de Cali

Hola!!! Dónde están los #LG de Cali?!! Soy nueva en el connect, dejenme un reply y organicemos un encuentro para compartir tips o hacer recorridos, enseñémosle a los caleños, a Colombia y el mundo los tesoros escondidos de la ciudad. 

Cali, Valle del Cauca, Colombia
25 comments
Level 5

Re: Local Guides de Cali/Santiago de Cali

Hola, llevo poco tiempo como LG pero estoy dispuesto a aprender y compartir mas de los hermosos lugares de mi ciudad.

 

 

Level 5

Re: Local Guides de Cali/Santiago de Cali

Hola Mestiza, totalmente deacuerdo contigo, debemos compartir Tips y hacer recorridos.

Level 7

Re: Local Guides de Cali/Santiago de Cali

Hola Oscar!! Qué opinas si fijamos una fecha y una ruta y esperamos que se unan otros LG. Te propongo el jueves 17 de mayo por la noche y hacer la ruta de restaurantes y bares del barrio Granada, para exponer la ruta gastronómica de Cali que se ha venido posicionando en Colombia. Lo hacemos  

Level 6

Local guides in Cali Colombia

HI guys from Cali Colombia, i would like to meet you and see how can be more help full to others local guides in our community and apport more efciencly in Cali as a local Guides.

Anyone can contact me, my strongest way to be more helpfull with my drones and give more eficiently information to others.

Thanks .

Franrosem.

Former Google Contributor

Re: Local guides in Cali Colombia

Hi @Franrosem and welcome to Connect!

 

As there is already a similar thread here on Connect, I decided to merge both of them into a single one. In there you'll have the chance to meet other Local Guides from Cali, who like you want to Meet-Up. So, don't be shy and jump into the conversation. 🙂

 

See you soon

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Level 6

Re: Local Guides de Cali/Santiago de Cali

Hi Nelly hope we can meet very soon and discuss good prospecs to develop a goodness information to everyone.

Thanks my number is 3044996804

Frank. I Speak spanish also. No te preocupes.

 

Level 7

Re: Local Guides de Cali/Santiago de Cali

Hola,  voy a agregarte a mis contactos, podemos organizar un encuentro o salida. Propuse de manera tentativa el jueves 17 de mayo en el Barrio Granada para hacer un recorrido de restaurantes. Qué opinas? Tienes otra idea? 

Level 8

Re: Local Guides de Cali/Santiago de Cali

Hola a todos. Me parece una buena idea organizar una salida y recorrer restaurantes del sector, de esta manera colaboraremos con nuestra comunidad, dando opiniones, subiendo fotos y agregando sitios nuevos.

Level 5

Re: Local Guides de Cali/Santiago de Cali

Hola soy nuevo en connect, me interesa los recorridos, compartir lo que tenemos en esta hermosa ciudad, de cali pal mundo!! Saludos.