BobR's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 7

Re: Interesse peiling google local guide Nederland


@KeesT wrote:
@HI @cindy
Ik vind nergens meer de aanduiding 'Foto's plaatsen' op Google Maps. Dat is het enige wat ik wil. Er staat in de beschrijving dat je foto's aan Google Maps kunt toevoegen door een locatie te zoeken en dan op 'foto's toevoegen' te klikken. Dat krijg ik niet als ik zo handel als beschreven. Het Local Guide zijn geeft die mogelijkheid ook niet, dus daar ben ik niets mee opgeschoten.
Wat is het nut / de functie van een Local Guide? Volgens mij kun je er niets mee. In ieder geval geeft het niet de bevoegdheid om foto's te plaatsen op Google Maps.

Vraagje, ga je naar Google maps op een tablet of smartphone of via een computer of laptop?

Via de eerste twee kan ik op maps een plek zoeken.

Die komt dan onder in beeld en die kan ik dan omhoog schuiven. 

Onder foto's die er zijn gemaakt van deze plek staat dan foto's toevoegen. 

 

Level 6

Re: Interesse peiling google local guide Nederland

Hier nog eentje die erg actief is als local guide

Level 8

Re: Interesse peiling google local guide Nederland

Hoi, ben al een geruime tijd actief. Het is leuk om bijdragen te leveren. Kijk zelf ook vaak naar recensies, foto's, etc. van anderen. Ik vind trouwens de vele mogelijkheden van Google erg interessant. Merk wel dat het in Nederland toch wat meer gaat leven. Wij hebben natuurlijk al heel veel andere initiatieven waar we onze foto's, commentaren, etc. kwijt kunnen en waar we ook allemaal massaal gebruik van maken.

Level 8

Re: Interesse peiling google local guide Nederland

Hi,

 

Ja ik ben vrij actief, zowel als echte local guide als professioneel (Google Mijn Bedrijf) vanuit mijn bedrijf in Webdesign en online marketing voor restaurants en andere horeca bedrijven. Helaas krijg je geen punten als je via Goole Mijn Bedrijf lokale bedrijfsvermeldingen verbetert, anders had ik zeker een hoger level gehad 😕

 

Groet,

JP