Jsou i setkání v praze ?

Filip Havlín
Praha, Česko
4 comments
Anonymous
Not applicable

Re: Setkani praha

Vítej v místních průvodcích @FilipHavlin

Existuje mnoho způsobů, jak přispět v Mapách Google, které pomáhají všem kolem nás

Nejlepší způsob, jak přispět a získávat body, je
* Přidat nová místa
* Přidej do míst kvalitní fotky
* Uprav místa, chceš je aktualizovat, abys opravil informace.
* Ohodnoť místa, ve kterých si byl a řekni nám o nich
* Přidej fotky na místa, které jsi navštívil

Nikdy nezkresluj místa, která jsi osobně nenavštívil nebo nepoužíval.
Hodně štěstí ve své cestě jako Místní průvodce.

Existuje spousta skvělých tipů v tomto fóru  Getting Started, jak získat co nejvíce z Connect.

Každý se může představit, napsat něco o sobě v tomto příspěvku.

Setkání v Praze pořádáme nepravidelně můžeš se připojit do komunity na G+ a srazy taky najdeš ve svém profilu Local Guides https://maps.google.com/localguides/meetup

Zdraví Zdenek 🙂 

Level 9

Ahoj @FilipHavlin

sem tam nějaké setkání v Praze organizujeme. Tak jak píše @Anonymous, tak se většinou společně domluvíme v komunitě.

Pokud bys nás rád viděl, stačí napsat... 😉

Former Google Contributor

Hi @FilipHavlin and welcome to Connect!

Excuse me for responding in English, but you can always use Google Translate, which is enabled across the platform, to translate my post.

I see that @StanaS and @Anonymous have already welcomed you to the community and shared with you some great tips that I'm sure you'll find very helpful. The only thing that I wish to add to their comments is that you also have the possibility to create a Meet-Up not only to attend one. If you are interested in this particular idea, I highly recommend you check this post. In there you'll find everything you need to know to get started. 🙂

Hope that you'll find this information useful!

Due to the volume of private messages Google Moderators receive, I do not read or respond to private messages. Please post publicly so others may benefit from your discussion. If you require urgent assistance, please tag a Google Moderator. Thank you!

Anonymous
Not applicable