JaroslavL's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 6

Pridanie miesta

Dobrý deň

Požiadal som o pridanie miesta nad obcou Hiadel kde sa nachádza masový hrob vojakov . Chcel by som tam pridať nejaké fotografie , ale miesto my pridať zamietli . Ako mám ďalej postupovať? 

36 comments
Level 8

Re: Pridanie miesta

@JaroslavL Ahoj, co Ti přišlo v e-mailu od Goolgle? Mě se to stalo už několikrát, většinou mi to přišlo jako místo bylo přidáno, ale nepoužito. Možná to třeba někdo zadal před tebou a běží schvalovací proces.

Level 6

Re: Pridanie miesta

Neviem nájsť ten email , bolo to už dávnejšie . Mám to vyskúšať ešte raz?

Anonymous
Not applicable

Re: Pridanie miesta

Zdravím duležité je co jste tam @JaroslavL dal za kategorii a pak pomáhá ke zveřejnění rovnou přidat i fotku místa což umožňuje mobilní aplikace 

Level 8

Re: Pridanie miesta

@JaroslavL Ahoj zadej to znovu a uvidíš. Kategorie je důležitá jak napsal @Anonymous. Podívej se ještě b nejbližším okolí, jestli tam není něco podobného ve stejné kategorii. 

Level 6

Re: Pridanie miesta

Aha nevedel som že mobilná aplikácia to povolí . V blízkosti cca 10km nič nieje , iba ten pamätník (masový hrob) . Možno som zvolil zlú kategóriu . Tento krát som zadal pamiatka , to bolo tomu asi najbližšie.  Ďakujem za rady

Level 8

Re: Pridanie miesta

momentálne nie je možné podávať reklamácie zamietnutia, ako tomu bolo v MapMaker, preto si treba tie potvrdzovacie maily ponechať až do spracovania žiadosti. neviem ako to majú kolegovia Češi, v slovenskom preklade je to už momentálne správne "Pamiatka" = "Historical Landmark" = pamätník (objekt), prípadne iný typ historického objektu. pre masový hrob by som určite dal kategóriu "Historické miesto", ale neni to zas nejaká vážna chyba.

Level 6

Re: Pridanie miesta

Tak som to nakoniec vyriešil s pomocou mobilu . Z mobilom to prešlo

Level 7

Re: Pridanie miesta