Why im local guide

I’m so proud to be a local Google guide. I like sharing photos and reviews of exciting sites, restaurants and places to stay. I also like to add new places for my country Morocco Especially for travelers who want to experience the best place to travel. These can be valuable for money options or luxurious places. I am passionate about the fact that we can share good photos and good food as well as bargains, accommodations and travel experiences in this new era of social media so that everyone has the chance to have a great experience thanks to tips and information shared by local Google Guides.

Je suis tellement fier d’être un guide local de Google. J’aime partager des photos et des critiques de sites passionnants, de restaurants et de lieux de séjour. J’aime aussi ajouter de nouveaux lieux pour mon pays, le Maroc Surtout pour les voyageurs qui veulent faire l’expérience du meilleur endroit pour voyager. Ceux-ci peuvent être précieux pour des options d’argent ou des endroits luxueux. Je suis passionné par le fait que nous pouvons partager de bonnes photos et une bonne cuisine ainsi que des bonnes affaires, des hébergements et des expériences de voyage dans cette nouvelle ère de médias sociaux, afin que tout le monde ait la chance de vivre une belle expérience grâce aux conseils et aux informations partagés par les locaux. Guides Google.

1 Like

Hi @aelkohli ,

Language labels are marked when you are using a specific language and helps Local Guides find posts in the language they speak or are interested in. Therefore, I’ve removed the French tag from your post as it’s written in English.

Locations are marked separately and should not be mixed with the language. Please take a moment to read more on this topic below. Thanks!

How do I find posts in my language