Touring As A Passion

As a local connect guide & a local tour guide as well, I welcome my guest from Trinidad & Tobago ?? to Ghana for her (12) days tour across the length & breath of Ghana which includes Cultural, Heritage & Historical Tour, Kente Cloth, Food & Market Tour, Castle & Fort Tours , Wildlife & Nature Tour, National Park & Monument Tour .

Please Help Me Say “ Akwaaba” meaning welcome .

10 Likes

Hello @Edmund_Blackmore25 ,

Thanks for sharing your photo. What more could you tell us about your country? Which are the best places to visit?

Please make sure when posting a new topic here on Connect to make your subject as descriptive as possible so others know what they are clicking on and can find your post when searching Connect so you can receive comments more quickly.

Please be sure to review this article 14 helpful tips for using Connect which lays out the best practices for writing a good post on Connect.

1 Like

Hola @Edmund_Blackmore25 , me gustaría mucho poder conocer tu país y en especial algunas de las opciones que comentas, algunas de las maneras puede ser que nos compartas alguna lista de los mejores lugares de Gana, por ejemplo. en este otro post tienes otras sugerencias de listas .

Las listas es mi manera preferida para organizar un viaje a cualquier lugar y luego puedo usarlo como referencia para invitar a otros a que visiten esos lugares.

¿Tu ya realizaste alguna lista en Google Maps?

Saludos Farid, desde la Tierra del Fuego, Argentina