Eu também estou com a ferramenta funcionando normalmente, porém no fórum de Ajuda do Google Mapas __*__há outros usuários relatando problemas semelhantes, o que pode indicar um “bug” localizado. Outros usuários acrescentaram que o problema começou após atualização do aplicativo. Clique aqui para mais detalhes.
Since the question is not shown every time we visit a place, and I still see the question now and then, I doubt this can be escalated for now. Please keep an eye on it for another month, and report back in a new reply below.
I am also facing the same issue. “Are you here?” feature on Google Maps got disappeared. So not able add a place manually to the time line by clicking on “Yes” option in the "Are you here?
“Are you here?” feature on Google Maps got disappeared. So not able add a place manually to the time line by clicking on “Yes” option in the "Are you here?
Com relação ao problema inicial discutido nessa postagem, esse é um problema que está afetando vários usuários - eu não sou um deles. Há várias discussões sobre o tema no fórum do Google Mapas indicado aqui