[Recap] 36walk Buenos Aires

@Jesi , @MaxWalsh , @Johasanc , Daniel Espinoza, y yo estuvimos caminando por Palermo Soho sacando las 36 fotos, fue una experiencia muy linda, la compañía las charlas todo, cada uno le puso su impronta :grinning::+1:

Aquí el álbum de la caminata

:point_down:

https://photos.app.goo.gl/DI2cWYixKdhHakJW2

13 Likes

Nunca pensé que era tan dificil sacar solo 36 fotos. Jajaja, la pasamos bien!

4 Likes

Comparto el sentimiento @MaxWalsh , fue una experiencia muy interesante la de limitarte para hacer solo 36 fotos después de dos horas de caminata :thinking:

saludos Farid

3 Likes

Estuvo muy bueno!

Fue una experiencia muy completa, creo que pudimos sentir la presión de usar una cámara analógica la primera hora y media, y luego también recrear la experiencia de sacar fotos sólo para llenar el rollo :grin:

3 Likes

Great stuff @FaridTDF I finally managed to find your recap!

Glad you had fun and had a good group to share your time with.

Regards Paul

1 Like

Si, en ocaciones se pierde en el tablón un post…, cuando no es muy trascendente, o no está promocionado por los súper promotores :speaking_head:@PaulPavlinovich

Saludos Farid

:raised_back_of_hand::point_down:

For the case that has difficulty, in reading my answer, in the upper right part of the screen, in the drop-down menu of languages, you can select the language, in which you want to read the post.

1 Like

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

:slight_smile: @FaridTDF :slight_smile:

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

^^ no translation required

1 Like

@FaridTDF , I enjoyed your Buenos Aires 36 Walk Recap post - Short, sweet, and to the point - in both words and photos.

I could agree even more it is very hard to take just 36 photos (like a roll of 35 mm film). But for me, I can get distracted by just being with the company around me and not even shoot the whole 36 because I am chatting and not shooting.

Cheers,

Karen

2 Likes