Proljetni šafran 😇

Proljetni šafran

Proljetni šafrani su prvi vjesnici proljeća.

Cvatu već u veljači čak i ako je snijeg.

Cvatu u veljači, ožujku i travnju.

Cvijetovi su visoki 10-15 centimetara.

Imaju 6 latica i mogu biti različitih boja.

Ljubičasti, bijeli, narančasti, žuti.

Lukovica je jestiva i može se kuhati.

Snimila sam ih u našem dvorištu…

:blush: :croatia:

36 Likes

Ciao @renata1 questi fiorellini sono bellissimi perché simboleggiano la rinascita. Nel giardino di mia mamma abbiamo anche quelli viola. Ma non sapevo che sono commestibili, in quale piatto li utilizzi? :tulip: :hugs:

2 Likes

@PattyBlack hvala na komentaru.

Iskreno, nisam znala da su lukovice jestive i nisam ih nikada jela.

Jednostavno tu informaciju sam pročitala na internetu.

A šafrani kao cvijetovi su zaista prekrasni i donose nam proljeće. :innocent:

1 Like

Grazie @renata1 perché con la tua risposta molto sincera e simpatica mi hai strappato un sorriso :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: ma adesso sono diventata curiosa quindi vediamo se @ErmesT che ama i fiori e li usa anche in cucina, ci saprà dire come si chiamano questi fiori e se veramente sono commestibili :wink: sono quasi certa che ci racconterà tutti i dettagli a riguardo

2 Likes

Ciao @renata1 ecco per te una foto dei miei piccoli fiorellini, l’ho scattata nel pomeriggio

Non so come apparirà la foto ma sono dal cellulare non riesco ne a modificarla ne ad aggiungere una didascalia :person_shrugging::female_sign:

Ho utilizzato Lens per cercare il loro nome, me li ha collocati tra i fiori di zafferano e dice che si chiamano Crocus. Secondo le informazioni dai pistilli si ricava lo zafferano e quindi si, si possono utilizzare in cucina ma senza esagerare… abbiamo un piccolo tesoro nei nostri giardini :wink:

1 Like

Hvala vam @PattyBlack

Dobra je fotografija jer obuhvaća čak 3 boje.

Gospodine @ErmesT hoćete li nam reći i vi nešto o ovim prekrasnim proljetnim cvijetovima??

Žuti otvoreni šafran.

Za sunčanog vremena se latice otvaraju, a za oblačnog zatvaraju.

1 Like

Ciao @renata1 e @PattyBlack

Mi scuso per il ritardo con cui rispondo :slightly_smiling_face:

Non sono riuscito a trovare traccia di commestibilità del Crocus Chrysanthus, anche se c’è chi segnala che in Europa i bulbi di parecchie varietà di crocus sono Commestibili.

personalmente non mangio nulla che non conosco bene, anche perché alcune varietà di Crocus possono facilmente essere confuse con una pianta velenosa, ma molto simile, il Colchium autumnale

3 Likes

grazie per la risposta @ErmesT infatti, su queste cose è meglio stare attenti ed utilizzarli solo se si ha certezza di commestibilità

1 Like

Gospodine @ErmesT hvala vam na informacijama.

U potpunosti se slažem sa vama i sa @PattyBlack

Ja osobno isto ne bi jela ono što dovoljno ne poznam.

Ova otrovna biljka koju ste nam pokazali, zaista jako sliči na ljubičaste šafrane @ErmesT

Zato treba biti jako oprezan…

3 Likes

@renata1 , @PattyBlack

Today I went to the Alps with my friend Jane. Crocus are blooming just now, at 1200 meters over the sea Level.

3 Likes

Wow, predivno, koliko šafrana :innocent:

Pune su livade…

Alpe su predivne u proljeće.

Hvala što ste mi poslali fotografije.

@ErmesT

@JaneBurunina

Veliki pozdrav Jane i vama Ermest!

@PattyBlack pogledajte ove fotografije!

2 Likes

They are wonderful!

I’ve never seen so many crocuses like in the Alps, when we were there with Ermes.

Thank you for sharing, dear @renata1 !

Happy Easter! :hatching_chick: :dove:

2 Likes

Hvala draga @JaneBurunina

Svako dobro vam želim.

Veliki zagrljaj od mene…

Pozdrav iz Varaždina!

:hatching_chick: :baby_chick: :rabbit2:

1 Like