Photos and Videos Experience

Hi, Guys

I’m here to share with you (and ask some tips), my experience of been a amatour photograph. I never worked with this, but I have a hobby of taking pictures, and making some videos, of places that I go.

I love showing my “job”, if it can be called like that, in the Maps because people, special Tourists from all over the world are helped with this. And also they learn more from my city through my eyes (or my lens), and it’s a lovely city (I’m from Rio de Janeiro, Brazil)

I would love to hear some tips from you about how can I use my hobby for contribute more in the Google Maps. I take a lot of pictures from the place, but I think it could be more specific… I have already seen posts with some plates in a restaurante, of the menu, or even the restroom… What could I do to improve it?

Oi, pessoal

Estou aqui para compartilhar com vocês (e pedir algumas dicas), da minha experiência de ser uma fotografia amadora. Eu nunca trabalhei com isso, mas eu tenho um hobby de tirar fotos, e fazer alguns vídeos, de lugares que eu vou.

Eu adoro mostrar o meu “trabalho”, se é que pode ser chamado assim, no Maps, porque pessoas, especialmente os turistas de todo o mundo, são ajudados com isso. E também eles aprendem mais da minha cidade através dos meus olhos (ou minha lente), que é uma cidade adorável (eu sou do Rio de Janeiro, Brasil)

Eu adoraria ouvir algumas dicas sobre como posso usar meu hobby para contribuir mais no Google Maps. Já tirei muitas fotos do lugar, mas acho que poderia ser mais específico… Já vi posts com alguns pratos em um restaurante, no cardápio, ou até no banheiro. O que eu poderia para me aperfeiçoar?

2 Likes