Passion pour la Cartographie

Bonjour communauté !

Je faisais partie des régional expert reviewer sur le projet Google map maker avant son arrêt, j’ai pu cartographier et valider des milliers de routes au fil des année. J’avais reçu plusieurs distinctions du meilleur contributeur de la part de Google.
Aujourd’hui, depuis quelques mois, j’ai recommencé à cartographier massivement mais je me retrouve avec des milliers de contributions en attente de validation, ce qui est frustrant vu la pertinence et la qualité de mes contributions.

4 Likes

Hello friend @Jalalus , Glad to know that you are contributing to roads. I am also facing a long approval time.

1 Like

Hi @Jalalus

The road editing on google maps take longtime to get approve, most of my road edit takes more than one month, sometimes it take more than 2 months.

1 Like

Most of the roads I’ve added recently were approved after a day or two.

However, I’ve noticed that in my case, the approval time depends on the type of road I’m adding: if I added a local road, it was approved quickly in most cases. But I’ve also added a lot of parking roads or bike/walking paths in October and November and I’m still waiting for them to be approved.

Welcome to the Connect family @Jalalus if you requires any help, please feel free to tag me or message me anytime.