Weet iemand raad. knop POSTEN verdwenen bij meeste bezochte bedrijven.
Dus geen review mogelijkheid.
Als local guide wil ik sterren geven. Maar sinds de google maps zin:
‘Laat een bericht achter over de plaats’
Is de knop om te verzenden “posten” plots verdwenen. Ik kan dus geen guide meer zijn en sterren achter laten. Dit is censuur door technisch falen van google maps.
Hallo @Compliment je kan ook gewoon de plaats/het bedrijf waar je sterren wil geven en/of een review wil schrijven op de kaart aanklikken om zo de details van die plaats op je scherm te krijgen en dan daar je sterren/review achterlaten.
Afhankelijk van de hoeveelheid info die voor die plaats al op Maps aanwezig is, kan het zijn dat je wel een beetje naar onder moet scrollen om de plek te vinden waar je dat kan doen (het is je profielfoto met 5 niet gevulde sterren eronder).
Ik zie overigens dat je nieuw bent op het forum; dan is deze post zeker handig om de belangrijkste zaken te weten te komen. En als je zeker wil zijn dat een andere gebruiker je antwoord op een post ziet, dan kan je die best ‘taggen’ (gewoon @ intikken en dan komen de namen vanzelf tevoorschijn).
Just to let you know, I am marking @JanVanHaver 's reply as a solution, so other Local Guides can refer to it. The purpose of this feature is to help Local Guides find answers when searching on the Connect. Please take a look at How do I mark comments as solutions? article.
I have moved your post to How-tos, as there would be a better exposure for the community.